Díky Filipovi Neulsovi můžeme nahlédnout do tracklistu nového alba Monkey Business Twilight Of Jesters?
Je tak již na sto procent jisté, že desku bude distribuovat Sony BMG, protože informace o tracklistu se objevila prvotně v jejím únorovém katalogu. Přední cover art bookletu od Lely Geislerové jsem již zmiňoval.
Tracklist:
01) Who Killed My Libido?
02) MJ Is 50
03) Kings Of Discotheque
04) Nuremberg
05) ID Song (feat Ashley Slater)
06) Fatal Tempo
07) Wedding Song
08) London Dealing (feat Ashley Slater)
09) Twilight Of Jesters
10) Gumball (feat Glenn Hughes)
11) Pils And Girls
12) History Of Pathos (feat Glenn Hughes)
13) Bob Marley's Soccer Shoes
Zároveň nemohu nepřipojit lehce bulvární zprávu, že Ashley Slater se prý chystá do Prahy někdy v březnu a podle kuloárních setkání plánuje něco s největší funkerkou Severu :-D. Tak uvidíme :-). Vrátí funkerka úder :-D?
relevantní odkazy:
Objednávej desku Twilight Of Jesters? | Monkey Business | Informace o nové desce pro tisk a propagaci
sobota 31. ledna 2009
pátek 30. ledna 2009
Google občas fixluje
Zadával jsem nedávno své jméno do Googlu, abych zjistil, na kolikátém zásahu najdu svůj rozjuchaný blog ze střední Smržovky a docela jsem se podivil nad výsledky...
Těchto pár výsledků mi vyhodil Google:




To se mi skutečně velmi nelíbilo. Zavolal jsem tedy Larrymu, aby závadu ve vyhledávání opravili. Dal to do kupy poměrně rychle a dotazy na Google už jsou zcela v pořádku:



relevantní odkazy:
Vyzkoušejte i vy ;-)
Těchto pár výsledků mi vyhodil Google:




To se mi skutečně velmi nelíbilo. Zavolal jsem tedy Larrymu, aby závadu ve vyhledávání opravili. Dal to do kupy poměrně rychle a dotazy na Google už jsou zcela v pořádku:



relevantní odkazy:
Vyzkoušejte i vy ;-)
neděle 25. ledna 2009
Twilight Of Jesters? od Monkey Business
Aktualizováno 30.1.: Producent Roman Holý právě dokončil šestou řadovou desku Monkey Business, která výjde 23. února na jeho narozeniny po dvou letech od předchozí Objects Of Desire And Other Complications.
Pro ty, kteří ještě nezaznamenali některé zvěsti o nové desce, nabízím základní informace, na co se můžeme těšit. Deska byla již zmasterovaná a sice poprvé v dějinách skupiny v zahraničí - v Londýně Milesem Showellem. V současné době se dokončuje booklet (viz cover design), který má na svědomí stejně jako u Armády špášu, Mein Kampfunku nebo Objects Of Desire And Other Complications Lela Geislerová.
Opět se můžeme těšit na zahraniční hosty. Glenn Hughes již hostoval na čtvrté řadové desce ve skvělé soulové Silence a vystoupil na vánočním koncertě s Monkey Business v Lucerně. Druhým zahraničním hostem je zpěvák Freak Power Ashley Slater, který si rovněž s Monkey Business několikrát zahrál (na předávání cen časopisu Report či na společném koncertu MBs a Freak Power v loňském roce). Domácí hosty na desce bude reprezentovat Vlasta Třešňák a rapovat bude James Cole.
Otázkou je, jakým způsobem letos tentokrát proběhne distribuce desky. Dá se s úspěchem předpokládat, že bude svěřena opět Sony BMG stejně jako deska předchozí (vydávatelem poprvé Sony nebyla), která se však ve velkém rozdávala na koncertním turné. Bude mít na distribuci vliv jeden z partnerů nové desky (Seat či ING)?
V tracklistu se můžeme těšit celkem na 13 tracků, mimojiné na následující skladby: Who Killed My Libido (ta se již hraje na koncertech jako otevírák a dokončuje se k ní videoklip), Gumball, London Dealing, Nuremberg, Michael Jackson Is 50 a další samozřejmě.
Nutno dodat, že kapela velmi překvapivě (!) svorně hovoří o nové desce jako o své nejlepší :-))). Roman Holý ji bere jako nejtanečnější v historii.
photo by © Roman Černý | cover design © Lela Geislerová
relevantní odkazy:
Monkey Business | Rozhovor Romana Holého pro MF DNES | Fotky z natáčení videoklipu | Záznam koncertu z Hybernie | Ukázka Who Killed My Libido | Kupte desky MBs | Kupte jednotlivé tracky MBs

Opět se můžeme těšit na zahraniční hosty. Glenn Hughes již hostoval na čtvrté řadové desce ve skvělé soulové Silence a vystoupil na vánočním koncertě s Monkey Business v Lucerně. Druhým zahraničním hostem je zpěvák Freak Power Ashley Slater, který si rovněž s Monkey Business několikrát zahrál (na předávání cen časopisu Report či na společném koncertu MBs a Freak Power v loňském roce). Domácí hosty na desce bude reprezentovat Vlasta Třešňák a rapovat bude James Cole.
Otázkou je, jakým způsobem letos tentokrát proběhne distribuce desky. Dá se s úspěchem předpokládat, že bude svěřena opět Sony BMG stejně jako deska předchozí (vydávatelem poprvé Sony nebyla), která se však ve velkém rozdávala na koncertním turné. Bude mít na distribuci vliv jeden z partnerů nové desky (Seat či ING)?

Nutno dodat, že kapela velmi překvapivě (!) svorně hovoří o nové desce jako o své nejlepší :-))). Roman Holý ji bere jako nejtanečnější v historii.
photo by © Roman Černý | cover design © Lela Geislerová
relevantní odkazy:
Monkey Business | Rozhovor Romana Holého pro MF DNES | Fotky z natáčení videoklipu | Záznam koncertu z Hybernie | Ukázka Who Killed My Libido | Kupte desky MBs | Kupte jednotlivé tracky MBs
pondělí 19. ledna 2009
Vyhrál jsem první kolo Blogu roku 2009!!!
Právě čtete výherní blog prvního kola soutěže o Blog roku 2009, kterou organizuje technologický magazín eMag.cz
Všem těm 111 lidem, kteří hlasovali v prvním kole soutěže Blog roku 2009 pro tento můj občas i velmi rozjuchaný blog (neboli První blog ze střední Smržovky), bych moc rád z celého srdce poděkoval za projevenou důvěru a hlas. Vážím si toho a beru to jako závazek do budoucna a i jako potvrzení, že někdo vůbec blog čte :-), a že má smysl v tom pokračovat i do budoucna.
Takže ještě jednou díky, služebníček, klaním se, uctivá poklona ;-). Do komentářů můžete bezmezně do sytosti připojovat gratulace, adorace, návrhy k sňatku a pozvání na zelenou či pívo - prostě jak kdo chce a ráčí :-).
P.S.: Najde se někdo, kdo mi za flašku zelené spatlá banner ;-)?
relevantní odkazy:
Výsledky a vyhlášení prvního kola soutěže | Nominační listina 2. kola

Takže ještě jednou díky, služebníček, klaním se, uctivá poklona ;-). Do komentářů můžete bezmezně do sytosti připojovat gratulace, adorace, návrhy k sňatku a pozvání na zelenou či pívo - prostě jak kdo chce a ráčí :-).
P.S.: Najde se někdo, kdo mi za flašku zelené spatlá banner ;-)?
relevantní odkazy:
Výsledky a vyhlášení prvního kola soutěže | Nominační listina 2. kola
Tagy:
internet,
miton,
z redakce :-),
ze života
neděle 18. ledna 2009
Vzpomínky na Boba a Davea
Je to už více než rok, co se Budvar prezentoval spoty s povedenou dvojicí Bobem a Daveem. Pojďme na tehdejší povedené reklamy zavzpomínat.
Reklamy na pivo jsou jedny z mála, na které se dá dívat. A to bych prosím pěkně tvrdil, i kdybych pivo nepil. Před více než rokem pojal Budějovický Budvar svou prezentaci po svém a velmi originálně. Ve svých reklamách s Bobem a Daveem vystihnul Čechy a mentalitu České republiky naprosto dokonale. Reklamní kreativci se strefili. Hokej, fotbal, modelky, pivo, kapr - primární české exportní komodity ve spojení s lehce přisprostlým jednoduchým a však troufám si tvrdit, stylovým humorem.
Podobně stylově prakticky o rok později Budvar pojal vývoj nového piva - Pardála. S pomocí českých milovníků piva vytvořil nové unikátní výčepní pivo, jak jsem o tom zde již psal. Teď už si ale vychutnejte těchto několik orosených spotů. (Přidal jsem mezi ně i jeden jiný bez Boba i bez Davea a je poznat, že je tak trošku slabší...)
Reklamy na pivo jsou jedny z mála, na které se dá dívat. A to bych prosím pěkně tvrdil, i kdybych pivo nepil. Před více než rokem pojal Budějovický Budvar svou prezentaci po svém a velmi originálně. Ve svých reklamách s Bobem a Daveem vystihnul Čechy a mentalitu České republiky naprosto dokonale. Reklamní kreativci se strefili. Hokej, fotbal, modelky, pivo, kapr - primární české exportní komodity ve spojení s lehce přisprostlým jednoduchým a však troufám si tvrdit, stylovým humorem.
Podobně stylově prakticky o rok později Budvar pojal vývoj nového piva - Pardála. S pomocí českých milovníků piva vytvořil nové unikátní výčepní pivo, jak jsem o tom zde již psal. Teď už si ale vychutnejte těchto několik orosených spotů. (Přidal jsem mezi ně i jeden jiný bez Boba i bez Davea a je poznat, že je tak trošku slabší...)
Příště už zase článek o něčem jiném než o pivě ;-).
relevantní odkazy:
Pardál | Pivní stastistiky roku 2008
relevantní odkazy:
Pardál | Pivní stastistiky roku 2008
čtvrtek 15. ledna 2009
(Nejen) Michalova velká pivní statistika
Zvláštní životní osudy člověka potkávají. Vždycky jsem měl rád všelijaké statistiky: co, kdy, kde, kolik, průměrně a tak... Pak přišla statistika na vejšce, kterou jsem si zapisoval kvůli nezdarům dokonce znova, a to už jsem ji vážně neměl v lásce. Pak přišel ještě jeden navazující statistický předmět a já měl dost...
Nicméně mě to statistikování všeličehos nepřešlo ani po tom. A tak dneska nahlédněme do statistik pivního komunitního webu Beerborec.cz, na kterém své "výkony" eviduje každý správný milovník piva.
Loňských 752 piv jsem už tady předestíral. Pojďme to rozebrat podrobněji ;-). Ač jsem třeba byl vždy milovníkem ležáků (a jsem dodnes), v žebříčku piv dle voltáže vede desítka, následuje jí jedenáctka a třetí příčku obsadila dvanáctka. Lze z toho vysledovat logický důvod. Od doby, co mi začalo chutnat lahvové (to byl dramatický zvrat), jsem začal pivo konzumovat doma k večeři i na chuť, proto dramaticky narostly počty vypitých desítek, jelikož v restauračních zařízeních většinou upřednostním ležáka.
Má nejčastější značka
Zajímavé je srovnání nejčastější značky s celkovými statistikami serveru Beerborec.cz. V celkových statistikách nejoblíbenějších značek na prvních dvou příčkách jsou ta piva, která z principu a nechuti zásadně ignoruju (pokud to jde). Na první místě je Gambrinus, na druhém Staropramen. Až na třetí pozici je Pilsner Urquell.
Má nejčastější kombinace
Srovnejte s následující tabulkou nejčastější kombinace, na jejíž číslech se podílí všech 1280 aktivních pivních borců.
Nejčastější kombinace Beerborec.cz
V nejčastější kombinaci se rovněž zcela liším od hlavního pivního proudu celého webu. Gambrinus a Staropramen opět v čele, na třetí pozici konečně normální pivo (!) s nějakou chutí. Velmi zajímavé je čtvrté místo Krakonošské 12ky, což evidentně znamená to, že na webu musí nutně evidovat hodně pivařů z Krkonoš či Podkrkonoší, jinak si to nedovedu vysvětlit. Naopak mě překvapilo, že kombinace Svijany 11° točená se do celkových statistik vůbec neprobojovala.
To, že vodová točená desítka gambáč v mé statistice předstihla lahodný točený ležák z Budějovic je dáno tím, že na drtivé většině nejen hudebních akcí je člověk tlačen pít prostě nedobrá piva (pravděpodobně za výsledek může i firemní víkendová outdoor teambuildingová akce :-D, kde se točil rovněž gambáč, pamatuju-li si dobře).
Denní průměr:
Já: 1,7738 piva denně
Beerborec.cz: 2,3421 piva denně
Nicméně ani rodiče ani prarodiče nemusejí mé "výkonny"nikterak šokovat a mohou býti v klidu, jelikož jsem ještě skutečně malé hovínko proti následujícím skutečným pivním borcům (chtěl bych vidět, v jakém stavu a jak ty piva do počítače evidují...):
Nováček měsíce (leden 2009) - denně průměrně piv
Absolutní borci - denní průměr
1. pidilid 10.61
2. Němec 10.07
3. Svítí 9.89
4. krakoza 9.28
5. Johnny58 8.91
6. perlos 8.44
7. NePÍČ 8.13
8. krakoza 8.10
9. pAsaci 7.38
10. Tepich 7.24
Velmi vtipně pod touto tabulkou působí po kliknutí vyskakovací dialog se zněním: Nadměrná konzumace alkoholu může způsobit zdravotní nebo sociální problémy. Nelze proto doporučit pití více než jednoho, maximálně dvou piv denně.
Nakonec sem nemohu nepřidat video Jaroslava Uhlíře, natočené návštěvníkem loňské Benátské noci na Malé Skále. Ke zdejším statistikám to tak nějak jako hudební podkreslení patří :-), navíc si všimněte jak groteskně Uhlíř na podiu před davem rockuchtivých posluchačů performuje :-).
Nicméně mě to statistikování všeličehos nepřešlo ani po tom. A tak dneska nahlédněme do statistik pivního komunitního webu Beerborec.cz, na kterém své "výkony" eviduje každý správný milovník piva.
Loňských 752 piv jsem už tady předestíral. Pojďme to rozebrat podrobněji ;-). Ač jsem třeba byl vždy milovníkem ležáků (a jsem dodnes), v žebříčku piv dle voltáže vede desítka, následuje jí jedenáctka a třetí příčku obsadila dvanáctka. Lze z toho vysledovat logický důvod. Od doby, co mi začalo chutnat lahvové (to byl dramatický zvrat), jsem začal pivo konzumovat doma k večeři i na chuť, proto dramaticky narostly počty vypitých desítek, jelikož v restauračních zařízeních většinou upřednostním ležáka.
Má nejčastější značka
1. | Svijany | | 261 piv |
2. | Budvar | | 121 piv |
3. | Kozel | | 118 piv |
4. | Pilsner Urquell | | 106 piv |
Zajímavé je srovnání nejčastější značky s celkovými statistikami serveru Beerborec.cz. V celkových statistikách nejoblíbenějších značek na prvních dvou příčkách jsou ta piva, která z principu a nechuti zásadně ignoruju (pokud to jde). Na první místě je Gambrinus, na druhém Staropramen. Až na třetí pozici je Pilsner Urquell.
Má nejčastější kombinace
1. | Svijany 11° točené | | 141 piv |
2. | Pilsner Urquell 12° točené | | 76 piv |
3. | Kozel 11° točené | | 64 piv |
4. | Svijany 10° lahvové | | 60 piv |
5. | Gambrinus 10° točené | | 55 piv |
6. | Budvar 12° točené | | 45 piv |
7. | Svijany 11° lahvové | | 41 piv |
8. | Budvar 10° lahvové | | 38 piv |
9. | Kozel 10° lahvové | | 29 piv |
10. | Budvar 10° točené | | 27 piv |
Srovnejte s následující tabulkou nejčastější kombinace, na jejíž číslech se podílí všech 1280 aktivních pivních borců.
Nejčastější kombinace Beerborec.cz
1. | Gambrinus 10° točené | | 350691 piv |
2. | Staropramen 10° točené | | 118629 piv |
3. | Plzeň 12° točené | | 52172 piv |
4. | Krakonoš 12° točené | | 42922 piv |
5. | Budvar 10° točené | | 41969 piv |
6. | Gambrinus 10° lahvové | | 39546 piv |
7. | Starobrno 11° točené | | 33382 piv |
8. | Pilsner Urquell 12° točené | | 33155 piv |
9. | Gambrinus 12° točené | | 31882 piv |
10. | Radegast 12° točené | | 30955 piv |
V nejčastější kombinaci se rovněž zcela liším od hlavního pivního proudu celého webu. Gambrinus a Staropramen opět v čele, na třetí pozici konečně normální pivo (!) s nějakou chutí. Velmi zajímavé je čtvrté místo Krakonošské 12ky, což evidentně znamená to, že na webu musí nutně evidovat hodně pivařů z Krkonoš či Podkrkonoší, jinak si to nedovedu vysvětlit. Naopak mě překvapilo, že kombinace Svijany 11° točená se do celkových statistik vůbec neprobojovala.
To, že vodová točená desítka gambáč v mé statistice předstihla lahodný točený ležák z Budějovic je dáno tím, že na drtivé většině nejen hudebních akcí je člověk tlačen pít prostě nedobrá piva (pravděpodobně za výsledek může i firemní víkendová outdoor teambuildingová akce :-D, kde se točil rovněž gambáč, pamatuju-li si dobře).
Denní průměr:
Já: 1,7738 piva denně
Beerborec.cz: 2,3421 piva denně
Nicméně ani rodiče ani prarodiče nemusejí mé "výkonny"nikterak šokovat a mohou býti v klidu, jelikož jsem ještě skutečně malé hovínko proti následujícím skutečným pivním borcům (chtěl bych vidět, v jakém stavu a jak ty piva do počítače evidují...):
Nováček měsíce (leden 2009) - denně průměrně piv
1. | Bagrák | 6.67 | |||||
2. | Houmer | 6.50 | |||||
3. | nitram | 6.27 | |||||
4. | velitel510 | 5.00 | |||||
5. | kruntas | 4.00 |
Absolutní borci - denní průměr
1. pidilid 10.61
2. Němec 10.07
3. Svítí 9.89
4. krakoza 9.28
5. Johnny58 8.91
6. perlos 8.44
7. NePÍČ 8.13
8. krakoza 8.10
9. pAsaci 7.38
10. Tepich 7.24
Velmi vtipně pod touto tabulkou působí po kliknutí vyskakovací dialog se zněním: Nadměrná konzumace alkoholu může způsobit zdravotní nebo sociální problémy. Nelze proto doporučit pití více než jednoho, maximálně dvou piv denně.
Nakonec sem nemohu nepřidat video Jaroslava Uhlíře, natočené návštěvníkem loňské Benátské noci na Malé Skále. Ke zdejším statistikám to tak nějak jako hudební podkreslení patří :-), navíc si všimněte jak groteskně Uhlíř na podiu před davem rockuchtivých posluchačů performuje :-).
Všechna zde uvedená čísla jsou platná k 12. lednu 2009. Do komentářů můžete připojit vaše výkony, pivní zážitky, popřípadě preferovaná piva.
Pro všechny nenechavce bych rád (velmi) zdůraznil, že tak, jak někdo má rád víno, má někdo rád pivo. A tak jak někdo rád degustuje různé odrůdy, někdo rád ochutnává různá piva :-). Byl bych nerad, kdyby si někdo myslel, že snad piju pivo jen proto, abych mohl evidovat, lámat rekordy apod. :-). Zároveň musím rovněž podotknout, že se u mě nevyskytuje prakticky žádné z těchto 40ti znaků alkoholismu :-)))).
Pro všechny nenechavce bych rád (velmi) zdůraznil, že tak, jak někdo má rád víno, má někdo rád pivo. A tak jak někdo rád degustuje různé odrůdy, někdo rád ochutnává různá piva :-). Byl bych nerad, kdyby si někdo myslel, že snad piju pivo jen proto, abych mohl evidovat, lámat rekordy apod. :-). Zároveň musím rovněž podotknout, že se u mě nevyskytuje prakticky žádné z těchto 40ti znaků alkoholismu :-)))).
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)