úterý 22. května 2012

Private Earthquake Lukáše Martinka konečně na záznamu!

Před několika dny vydal Multisonic záznam živého vystoupení Lukáše Martinka a Private Earthquake z Hradu, který se konal před skoro rokem a půl v rámci již tradiční akce Jazz na Hradě. Zcela náhodou jsem nahrávku objevil v Bontonlandu a pochopitelně jsem neváhal

Lačnost po živáku Martinkova seskupení byla velká nejen u mě. Z prvotního "pojďme zkusit dát blues na koncert Martinka" před více než dvěma lety se u mě staly jeho vystoupení v Jazz Docku naprosto zásadními událostmi; snažil jsem se a snažím se je nevynechávat. A to bych skutečně nevěřil, že mě může někdy zaujmout blues...

A teď držím v ruce zvukově bezchybnou nahrávku, která dokonale zaznamenala to, co Martinek na koncertech předvádí společně s Václavem Vávrou (baskytara) a Romanem Víchou (bicí): mistrovskou hru (nejen) na fender telecaster, bluesový feeling a především dokonale zahrané zásadní bluesové kompozice. Na nahrávce trio doprovází ještě na hammondky Jan Kořínek, který desce dodává lehce funkový nádech.

Na nahrávce nefiguruje bohužel ani jedna autorská kompozice, což si Martinek zdá se schovává až na studiovou desku, která by měla snad brzo (?) vyjít. Na což se nám všem nezbývá než těšit a doufat, že deska výjde prostě a jednoduše co nejdřív.

Zásadně doporučuji všem, kteří rádi chodí na živé koncerty Private Earthquake!

Tracklist: Stormy Monday, I Don't Play, Wind Cries Mary, Nothing To Nobody, Riley B. King, Pride & Joy, Chevrolet

Label: Multisonic

relevantní odkazy:

Lukáš Martinek a Private Earthquake | Desku kupujte například zde

0 Vašich komentářů:

Okomentovat