pondělí 15. října 2012

Je už ten správný čas opustit republiku?

Viděli jste výsledek voleb. Já taky a pořád se nemůžu nějak ubránit dojmu, že ani jako vtip to není moc zábavné a ne a ne se z té noční můry probudit...

Jak to vnímám já? Tak, že za to mohou (nejen) mladí lidé, kteří opět (!) nepřišli k volebním urnám. Samozřejmě, jít volit je svobodné rozhodnutí nás všech. Jenže stokrát ohrané pravidlo, že na nízké volební účasti vždy (!) vydělávají komunisti, prostě platí. Protože ti mají stabilní základnu, která (bohužel) ještě nevymřela...

A já se ptám? Stojí vám ten bojkot voleb za to? Stojí vám to za to, že se o nás v zahraničí teď píše jako o zemi, kde už všichni zapomněli, co se tu dělo před rokem 89?

Je mi na zvracení z toho, že někdo nevyjádří svůj politický názor alespoň v den voleb. Je mi na zvracení, když pak o politice nadává v hospodě. Je mi na zvracení z toho, že druhé místo v krajských volbách vyhráli komunisté. Je mi na zvracení z toho, že druhé místo obsadili i v senátních (!) volbách. Je mi na zvracení, že i ve Smržovce, kde většinou vítězila pravice, vyhráli komunisté. Je mi na zvracení, že vyhráli v Jablonci nad Nisou.

A to ještě hrozí, že na Hradě bude sedět Japonec.

Stýská se mi po Spojených státech. Například...

0 Vašich komentářů:

Okomentovat