středa 14. srpna 2013

Why be out when you could be in - vol.2

Pokračovaní nové rubriky. Držte si klobouky. Budu se snažit vás pravidelně naštvat tím, co máte rádi, protože budu pravidelně revidovat, co je in a co je out. A máte to.

Co je in:

Pozvat se dívkou na rande a nechat ji zaplatit za oba, vytetovat si jméno oblíbené pornoherečky na čelo, mluviti stříbro / mlčeti zlato (vždy bude!), občasná rebélie, levisky, rozkrosit bavoráka na plech a jít si druhej den koupit novýho, Facebook statusy Dana Maršalíka, etiketa prcajícího jelena a srny v logu pivovaru Paroháč, klimatizace (ta je navíc nejen in, ale i cool), hovory od bazénku, mufloni.

Co je out:

Jít v pátek nebo v sobotu na diskotéku, Audi Q7 (vždy bylo!), telefonovat s hands free sluchátkama mimo auto, zeptat se majitele evidentní Tommy Hilfiger košile: "To je Tommy Hilfiger košile?" (srsly wtf?!), nechodit 17.11. na J.A.R. do Lucerny, muzikály (ať už to skončí!), označení "těhulka" (uf, natahuje mě...).

1 komentář:

  1. "těhulka" bych dovolila v případě označení holky, co tě právě kouří :D

    OdpovědětVymazat