úterý 3. ledna 2017

Díky za 2016

Nic nového na tom, že zážitky mají být především intenzivní, se nemění. Pořád to platí

Pak už je jedno, jestli jsou pozitivní nebo negativní. Jakmile jsou intenzivní, budeme si je pamatovat a to je to koření života. Plytkost normálních zážitků nechci. Byť třeba lehce pozitivních bez žádných negativních, pak je to prostě nuda.

Plný internet je toho, jak jsou lidé rádi, že je 2016 pryč. Mediálně proto, že odešla spousta známých lidí, ke kterým jsme spousta z nás vzhlíželi. Třeba hudební průmysl... Bowie, Prince, George Michael a velká řada dalších. Ach jo. A nejen za hranicemi naší země, u nás Radim Hladík... Smutné dny. 2016 za to ale pochopitelně nemůže. Hněv a zloba nám nepomůže a nic nevyřeší.

Pro mě byl 2016 neuvěřitelně pestrý. Zažil jsem dobrodružství nejen při cestování, ale vlastně i doma. Spousta věcí mi otevřela oči a nové obzory. A ač jsem i v osobním životě měl i smutná období, s nimiž je těžké se výrovnávat, i to mě posunulo dál.

Na negativních událostech je nutné hledat pozitivní přínosy. Ze všech svých chyb v roce 2016 jsem zase o něco poučenější do dalších dní. A že jsem jich udělal! Jsem za ně rád. Chybami se člověk skutečně učí a posouvá. Je to prastará, lety osvědčená pravda.

Pateticky dodávám, že to nejzásadnější je stejně být zdráv o čemž jsem se letos přesvědčil několikrát a i operace páteře v Kristových let mi něco dala, respektive jsem si uvědomil, co se mi tělo snažilo možná delší dobu říct. Musel jsem změnit své návyky, svůj přístup a denní režim a nese to svoje ovoce. A všechny tyhle změny mě sunou kupředu.

Jsem vděčen za naší velkou rodinu, která roste a roste. Není nic hezčího, než se mít kam pořád vracet.

Přátelé jsou další dar; zažili jsme toho v roce 2016 spoustu a máme plány i na letošek a to je skvělé. Jsme skvělá parta.

A lidi v MSD? To je radost chodit do práce.

Cestování, můj velký koníček, za který utrácím nejvíc (a za to jediné to má smysl), mě neuvěřitelně posouvá a přináší velkou radost. V roce 2016 jsem procento navštívěných zemí světa zvýšil z 4.1 % (33 zemí, včetně států USA) na 5,27 %, kdy jsem navštívil 8 nových zemí (Belgie, Lucembursko, Francie, Thajsko, Řecko, Srbsko, Finsko a Estonsko). Na letošek mám spousta nápadů, které je potřeba přetavit v konkrétní cíle. Těším se.

Má kuchařka:
  1. Mít se pořád na co těšit (mít plán)
  2. S klidným svědomím se každé ráno na sebe podívat do zrcadla
  3. Snažit se co nejvíc žít v souladu se čtyřmi dohodami.
  4. Chodit do lesa

1 komentář: