sobota 5. července 2008

Co nového pod zataženým sluncem

Klaus vs Švejnar, jak probíhá mé zkouškové období a co další mě čeká

Už týden nám probíhá zkuškové období. Za tím se mi daří, dnes jsem dopsal poslední zkoušku. Výsledky ještě neznám, ale pokud se i ona povede, střihnu si studijní volno až do 18. února a to se prostě vyplatí. (Nebo si střihnu holt druhej termín.) Poprvé ve své éře studia na vš jsem se odhodlal jít na předtermín a nedopadlo to špatně. Sice za lidovku, ale spadlo to tam. A pro mě je primární, aby to tam spadlo. Na červenej tubus už roky nejedu :-).

Na Facebooku to vře :-). I zde probíhá fiktivní "bitva" Klaus vs. Švejnar a co do počtu lidí, kteří jsou členy skupin "Klaus for president!" a "Švejnar for president!" vede v současné době Švejnar. Skupina Švejnar for president! má 172 členů oproti skupině Klaus for president! s 58 členy. Pro někoho "naštěstí" pro někoho "naneštěstí" se volba nebude rozhodovat na Facebooku ale při tajné volbě ;-).

Předminulou neděli jsem se byl podívat na Jizerské padesátce. Pomoct trochu rodinným závodníkům u startu a vyfotit pár nadšených sportovců. Počasí vyšlo krásně, bylo slunečno. Kvůli kvantu fotek jsem byl nucen založit na Rajčeti ještě jeden účet mhspecials, kam budu dávat fotografie z případných dalších hromadných podobných akcí. Fotky hledejte tedy zde nebo stručný výtah tady. Váca fotil taky.

Časopis F:lter rozdal v sobotu své hudební ceny. Odstartoval tak vlastně letošní zimně/jarní předávání hudebních cen, které se budou za loňský rok 2007 udělovat, a o jejichž výhercích nerozhoduje prostý lid, ale lidé, kteří o hudbě píší, nebo s ní mají něco společeného. (Ano, nepatří sem tedy Český slavík a proto není třeba zmiňovat – jako již každoročně – výsledky za rok 2007.) Za naše hudební oblíbené bardy scorovaly jen Monkey Business. Naprosto právoplatně si odnesli cenu za nejlepší klip – za Kit Bike (mrknětě i na Kit Bike klip v trošku jiném podání...). Něco mi říká, že to nebude jediná cena za klip... Věřím, že ještě alespoň jednu za něj urvou. Monkey Business přidali ještě cenu za domácí obal roku. Nabízí se otázka, zda-li se tak stalo díky skvělé kultovní fotografii Jana Saudka nebo díky ilustracím Lely Geislerové...

Pro ty, kteří nedávají tak pozor, mám jednu velkou novinu :-)))). Jamiroquai jsou zpět ve studiu. Ve studiu ale nejsou jen Jamiroquai...

Jdu se flákat, tak se mějte :-)

relevantní odkazy:

Fotky z Jizerské 50 | Klaus for president! | Švejnar for president! | Jamiroquai | Výroční ceny časopisu Filter

0 Vašich komentářů:

Okomentovat