pondělí 29. září 2008

Nejpohodovější songy druhé poloviny roku - nejen funkem živ je Michal

Funk je v poslední době válcován ostatními hudebními vlivy. Že by na mě předčasně už lezlo jaro teď s půlročním předstihem, když právě začal podzim? Kdo ví...

Last.fm statistiky hovoří jasně. Nejhranější songy za poslední 6 měsíců:

01. Illustratosphere - Nejen Ian
02. Amy Winehouse - October Song
03. RBT a John Abercrombie - 22 Years Ago
04. Sting - If I Ever Lose My Faith in You
05. Illustratosphere – Trvale udržitelný

Nejhranější interpreti za poslední 3 měsíce:

01. Támar
02. Sting
03. Dan Bárta
04. Prince
05. Black Eyed Peas
06. The Cat Empire
07. Avishai Cohen
08. Madfinger
09. Groove Armada
10. Monkey Business

Nejhranější interpreti za posledních 6 měsíců:

01. Dan Bárta/Illustratosphere
02. Sting
03. Prince
04. Amy Winehouse
05. Támar
06. RBT & John Abercrombie
07. Monkey Business
08. Curtis Mayfield
09. Black Eyed Peas
10. Jamiroquai

Nejpohodovější skladby, které u mě v posledních dnech suvereně vedou:

Támar - Sunday In The Park
The Cat Empire - The Lost Song
Illustratosphere - Nejen Ian
Flunk - On My Balcony

A jak to vidím v příštích týdnech a měsících? Jako správná rosnička můžu spolehlivě předpovědět postupný návrat zpět do tvrdších funkových vod, jelikož se kvapem blíží série funkových podzimních koncertů, na které se chystám, a na které se pochopitelně musím náležitě připravit :-).

relevantní odkazy:

Last.fm profil | Plánované koncerty mých oblíbenců

5 komentářů:

  1. Zajímavý to průřez a hudební permutace s opakováním :). Jen nevím, proč tam visej i Black Eyed Peas a proč jsou Jamiroquai tak nízko...fňuk. (btw. Jamiroquai chystjí nové album!.. nebo to je kachna?) A chválím za Flunk - On My Balcony.
    Užij si podzimní koncerty prosycené funkem a prosím prosím udělej report... minimálně pro mě ;). Děkuuuůjuuů

    OdpovědětVymazat
  2. Black Eyed Peas tam skutečně jsou, protože je reálně poslouchám. Nemysli si nic špatného, nelíběj se mi v drtivé většině případů ty tracky, co se líběj pubescentům, ale pár pecek tam skutečně je, které mi není stydno poslouchat :-): Empire, Like That, They Don't Want Music, Union, Anxiety, Fly Away... Jinak Jamiroquai jsou moje srdcová záležitost, jak jinak, ale v poslední době prostě poslouchám jiné trochu věci. Jamiroquai určitě něco chystají, ale jestli nějak více intenzivně nevím. Až bude, bude a bude to jistě pecka, pač již nejsou vláčení smlouvou se Sony, tak si snad budou moct trochu povyrazit hudebně z kopítka. Reporty podzimnímních gigů sem určitě přidám, žádné strachy :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Zdar hudební erotomane, kdy budem shánět lupeny na slečnu (paní?) Dulferovou? Aby to neuteklo...
    Btw. zkoušel jsem Cat Empire ale člověče moc mě to na první poslech nezaujalo, zkusim to ještě protočit:)
    Jinak jsem si dneska ověřoval, jak mam statnice a bohužel jsem si potvrdil, ze s moji ucasti na JAR megahypersuperparty v Lucerne to nevypadá valně...:(

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, jestli už jsou k sehnání, tak je klidně kupte. Pošlu děkovný dopis místo peněz tentokrát :-D. Tak to je velká škoda, to vlastně poprvé za já nevim kolik let se tradičního gigu nezúčastníš? Škoda, ser na státnice :-), dáme radši Hanku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tamar Davis jo, hmmm. No, za pár měsíců přesedláš na Briu Valente...

    OdpovědětVymazat