pondělí 16. února 2009

Půlkoúnorová analýza

Ještě nedávno mě sestra šikanovala za křivě zasazený vánoční stromek ve stojanu a už je půlka února pryč... Ufff

V lednu proběhlo několik zásadnějších změn či událostí na mém občas i velmi rozjuchaném blogu ;-). Vítězství v prvním kolem Blogu roku jsem již zmiňoval. Jako výherce jsem obdržel dvě ceny: 1) Kredit 10 tisíc zobrazení reklamy na technologickém magazínu eMag.cz a 2) Libovolná česká doména na rok zdarma. Můj rozjuchaný banner na eMagu v uplynulých dnech rotoval, ale pro ty z Vás, kteří na něj nenarazili přikládám pár screenshotu, aby jste věděli, čím jsem se prezentoval :-))).


Aby jste měli šajn, jaký text v banneru rotoval, tak to byla tato následující úchylárna:

(Njn, je to trochu ujetý no :-D.) Doména také již funguje, vybral jsem si a kvapem objednal hanisch.cz přes Kvapem.cz a zatím je přesměrována na tento blog. Nemám čas a ani nápad, jak s ní prozatím naložit, proto funguje jako zapamatovalnější přístup na blog.

Jinak nám tu trošku víc sněží v poslední době... Házení sněhu probíhá několikrát denně :-(. Koneckonců i ze zpropadeného Vesce se už sníh odváží pryč. Jak paradoxní. V Albrechticích jsou naskříkaná tzv. Katčina prsa a mezitím je kalamita jako blázen... Mám nastříleno několik desítek fotek zimy ve Smržovce a okolí, ale ještě jsem nenašel čas (a odvahu) se jima prokousat a vybrat ty nejlepší. Věřím, že se to povede tak v druhé půlce března.

relevantní odkazy:

Hanisch.cz | Kvapem.cz | eMag.cz

0 Vašich komentářů:

Okomentovat