čtvrtek 16. července 2009

Skok v návštěvnosti

Můj rajče oučet na fotky zaznamenává v současné době zajímavý rekord. Čím to je, čím to je...?

Galerie z našeho prodlouženého víkendu, který jsme trávili s partou na Sázavě, se za necelý týden od uvedení vyšplhala v počtu zobrazení (unikátních) na druhé místo v nejzobrazovanějších albech v celé historii mého Rajče účtu. Za 6 dní překonala hranici 500 zobrazení a je velmi pravděpodobné, že se cca do týdne stane nejzobrazovanější galérií mého oficiálního fotoalba (prvenství drží prozatím galerie z výletu do Boskovských jeskyní). Aktuálně zaznamenala 638 zobrazení.

Trochu si lámu hlavu, čím to je... Buď jsem se trefil v popiscích na často vyhledávaná slova, nebo za počtem zobrazení jednoduše stojí počet účastníků akce, kteří odkaz rozeslali po známých? Možná hrají roli oba faktory.

Že mě born losera nenapadlo už dříve vložit do alba kód Google Analytics a monitorovat návštěvnost přesně...

relevantní odkazy:

Jak jsme sjížděli Sázavu
| Moje on-line fotoalbum

1 komentář:

  1. Tak fotky z vody jsou již na prvním místě v počtu zobrazení - šlo to rychleji, než jsem řekal ;)

    OdpovědětVymazat