středa 19. prosince 2007

Jakých koncertních a jiných hudebních gigů jsem se v roce 2007 zúčastnil

Tak jako v hudebním průmyslu začíná být kladen důraz na živé koncerty, jako základní zdroj obživy hudebníků, když neustále klesají počty (a tedy i tržby) za hudební nosiče, i já jsem se v letošním roce 2007 zúčastnil rekordního počtu kulturních (hudebních) akcí. (I když hudebních nosičů jsem v letošním roce pořídil taky vlastně rekordní počet, takže si trošku vlastně odporuju.) Protože je již velmi nepravděpodobné, že by mě nějaký koncert ještě čekal, přináším zde letošní přehled s odkazy na fotografie (mé či jiných) z akce či na můj postřeh z nich.

Navštěvoval jsem je s lidmy, kteří tvoří již klasickou bandu: Viktor, Tomáš, Soňa, Radka.

05. 01. – DJ Maceo, Jablonec, Klub Eppl
21. 03. – J.A.R., Praha, Lucerna Music Bar | fotografie z akce
01. 05. – Robert Balzar Trio a Dan Bárta, Tanvald, Kino JAS | fotografie z akce
08. 06. – Monkey Business, Liberec, Tipsport Aréna | fotografie z akce
22. 06. – Robert Balzar Trio a Dan Bárta, Rychnov U Jablonce
27. 07. – DJ Maceo, Jablonec, Klub Eppl
02. 08. – Kryštof, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
02. 08. – Skye, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
02. 08. – Tata Bojs, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
03. 08. – Kosheen, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
03. 08. – Support Lesbiens, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
04. 08. – New Orchestra Of Dreams & T. Graves, tamtéž | foto z akce | report
04. 08. – Illustratosphere, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
04. 08. – J.A.R., Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
04. 08. – Monkey Business, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
04. 08. – Trojkoaliční jam, Kácov, Sázava Fest | fotografie z akce | report
09. 10. – Slet bubeníků, Smržovka, Parkhotel | fotografie z akce | report
02. 11. – Gulo Čar, Jablonec, Klub Na Rampě | fotografie z akce
12. 11. – Maceo Parker, Praha, Lucerna Music Bar | fotografie z akce | report
17. 11. – J.A.R., Praha, Lucerna | report
23. 11. – Eggnoise, Klub Na Rampě, Skrzjazzfest
23. 11. – Takin' Off, Klub Na Rampě, Skrzjazzfest
24. 11. – Ikaros, Tanvald, křest nového CD skupiny
11. 12. – František Kop Quartet, Liberec, ZUŠ, Jazzové Vánoce | report

Koncerty, na které jsem se chystal, ale nakonec se jakkoliv nezadařilo (Prince si netroufám do seznamu připsat :-)):

14. 11. – J.A.R., Liberec, Lidové sady | koncert zrušen
15. 12. – Navigators, Liberec, Bazooca, Xnite Party | koncertu jsem se nedočkal

Skoro dokonale rozprostřené do jednotlivých měsíců v roce ;-). Těšme se na rok 2008!

0 Vašich komentářů:

Okomentovat