neděle 28. prosince 2008

Absolvované koncerty roku 2008

Pro milovníky seznamů nabízím přehled hudebních akcí, kterých jsem letos zúčastnil. Ač neproběhl žádný hudební letní festival, tak to byl v celku pestrý rok. A to mohl být ještě o pár zážitků pestřejší nebýt studií.

25. 03. - J.A.R., Praha, Lucerna Music Bar | fotky
10. 04. - Laco Deczi a Celula New York, Jablonec, Eurocentrum
07. 05. - Kava Kava, Jablonec, Klub Na Rampě | fotky
20. 05. - Big Band ZUŠ Liberec, Liberec, Jazzové jaro
22. 05. - Freak Power, Praha, Lucerna
22. 05. - Monkey Business, Praha, Lucerna
23. 05. - Illustratosphere, Jablonec nad Nisou, Eurocentrum
27. 05. - Big Band ZUŠ Liberec, Jablonec nad Nisou, náměstí | fotky
20. 06. - Navigators, Jablonec nad Nisou, Klub Na Rampě | fotky
20. 06. - Superhero killers, Jablonec nad Nisou, Klub Na Rampě | fotky
08. 10. - Illustratosphere, Liberec, Lidové sady | fotky
10. 10. - S.O.I.L., Praha, Rock Café, Pražská klubová noc
10. 10. - Navigators, Praha, Rock Café, Pražská klubová noc
10. 10. - Jiří Stivín, Praha, Café Imperial, Pražská klubová noc
11. 10. - Monkey Business, Praha, Danube House, Rock for IT
17. 10. - Monkey Business, Jablonec nad Nisou, Eurocentrum
23. 10. - Candy Dulfer, Praha, LMB, AghaRTA Prague Jazz Festival | fotky
17. 11. - J.A.R., Praha, Lucerna | fotky
27. 11. - Yvonne Sanchez Trio, Jablonec nad Nisou, Eurocentrum | fotky a videa
09. 12. - Big Band ZUŠ Liberec, Liberec, Jazzové Vánoce | fotky

Koncerty, na které jsem se také chystal, či jsem o nich uvažoval, ale buď byly zrušeny, nebo jsem musel zrušit účast já:

26. 09. - Navigators, Jablonec nad Nisou, Eurocentrum - letní scéna, Xbox 360
01. 11. - J.A.R., Jablonec nad Nisou, Woko
04. 11. - Slet bubeníků, Smržovka, Parkhotel
10. 12. - Monkey Business, Praha, Lucerna
16. 12. - Navigators, Praha, Lucerna Music Bar

relevantní odkazy:

Příští plánované koncerty - průběžně aktualizovaný seznam | Koncerty v roce 2007

3 komentáře:

  1. Pestre pestre :)...Tak to jsem letos oproti Tobe kulturni barbar ;)... a nebo mozna to bude tim, ze ma dlouhodoba pamet na koncerty, ktere jsem navstivila, je hodne kratkodoba :).
    Btw. tesim se na Tvuj seznam koncertu pro pristi rok a pevne verim, ze konecne chybet nebudu ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že to je spíš tou pamětí. Tys jich určitě šoupla víc ;-). Průběžně aktualizovanej seznam koncertů oblíbenců je zde: http://tinyurl.com/9dumh5 a zvýrazňuju v něm akce, na které se chci podívat. Věřím, že se někde potkáme. Nebo u toho pivka v Jablonci ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat