neděle 10. května 2009

Illustratosphera je ve skvělé životní formě

První letošní hudební dostaveníčko s Illustratosphere jsem si naplánoval na mini-festival Motolice u Břevnovského kláštera. Mé vnitřní nadšení neznalo mezí

Nevím, zda-li lze napsat, že je kapela v nejlepší formě. Všechny koncerty mě bavily. Ale aktuální aranže (odlišné od těch loňských) a sled písní mě prostě baví ještě o trochu víc než jindy.

Kluci spolu letos hrají již deset let. Mají za sebou první velké turné po Slovensku, kde odehráli přes deset koncertů. Dojmy z nich nevyjádří nic tak dokonale, jako krátké postřehy fanoušků v komentářích na webu Dana Bárty či na skupině na Facebooku a ohlasy v tisku (koncert v Košicích) a tlači - koncert v Bratislavě :-). Totální fascinace hudbou. A já se rád připojuji.

Motolici jsem si střihnul letos poprvé. Snad ne naposledy, protože komorní prostředí tohoto mini-festivalu hudbě Illustratosphere jednoduše svědčí. Malá krásně zelená louka (žádný prach ani bahno), žádné přehnané davy, žádné fronty na Pardála a nasvícený klášter za podiem.

V aktuálním setlistu kapela vynechala skladby z minulých projektů (Alice, Sexy Dancers) a plně se na nich věnuje svým skladbám. A ono je z čeho vybírat. Je pravda, že moje milovaná životní Some People mi moc chyběla, ale zase zazněla Němá éra, která můj stesk utlumila.

Před přídavkem Illustratosphera zahrála následující písničky: Pánví, Wo-Ba-Si-U, Vlčák, Eleisure Suite, Němá éra, Naokoland, Malé olala, Stmívání, Dech, Nejen Ian, Geist Arbeitet, Ozvěna kantát, Trvale udržitelný, Doba s tebou a Jesus on-line. Přídavky jsem si bohužel nezapamatoval (tradiční můj problém).

Závěrem si dovolím rýpnutí. Hudba je úžasná, koncerty nabité energií, hudebníci jsou krásní lidé. Jen ty Danovy oficiální stránky, to je prostě strašná ostuda. Dočkáme se někdy nápravy?



photo by © Ondřej Pýcha, 2003

relevantní odkazy:

Illustratosphere na Facebooku | Dan Bárta | Další plánované koncerty Illustratosphere

0 Vašich komentářů:

Okomentovat