úterý 2. června 2009

Trojgig s libereckým Big Bandem

Třikrát jsem si naplánoval na květen koncert Big Bandu ZUŠ v Liberci. Jednou v Exu v Jablonci a dvakrát v domovském Liberci.

Big Band jsem si zamiloval před pár lety z jednoduchého důvodu - kupa nástrojů, žesťů, jazz a funk. Takže se snažím navštěvovat jejich koncerty nějak průběžně. Letos jsem si naordinoval tři květnové termíny.

První byl v jabloneckém klubu Ex, kde se pravidelné jazzové večery konají každý měsíc, což mě nadchlo a velmi pravděpodobně se tam budu snažit chodit pravidelně. Kde jinde si vychutnat jazz a Plzeň na Severu? V salónku byl big band poněkud smrsknut a namačkán, leč atmosféru či výkony to nijak neovlivňovalo.

Druhé dva koncerty odehrál big band za asistence big bandu z německého Augsburgu a tak člověk měl možnost srovnat náš nejlepší (nebo jeden ze dvou nejlepších) žákovských big bandů se zahraniční "konkurencí". První koncert se odehrál na náměstí to Benešově a druhý přímo v ZUŠce.

Hudebně se mi líbil víc big band liberecký pod taktovkou Rudolfa Mihulky, možná i tím, že mám jeho skladby víc v uchu. Každopádně Němci mají ale super trička a věkové složení jejich big bandu je o dost mladší než toho z Liberce.

Mrkněte na fotoreporty (první, druhý, třetí) a pokud budete mít příležitost slyšet Big Band ZUŠ Liberce, určitě neváhejte. Zaručuju se :-).

Nesmí chybět ukázka (živě to je ale lepší)



relevantní odkazy:

Big Band | Fotografie z Exu | Fotografie z náměstí E. Beneše | Fotografie společného koncertu ze ZUŠ | MySpace big bandu | Facebook skupina BB | Více videí Big Bandu

2 komentáře:

  1. Ty trika jsou fakt skvely, nepachtil ses nekde, jestli by se dali sehnat?

    OdpovědětVymazat
  2. Hele nepachtil, ale jako je fakt, že takový triko by se mi taky moc líbilo. Můžu se zkusit optat, zda-li nemaj jako band nějaké navíc, ale nevím nevím...

    OdpovědětVymazat