úterý 24. července 2012

Colours of Ostrava

Poprvé jsem byl na Colours. Poprvé na tak velkém festivalu. I Sázava, kde jsem byl před třemi lety, byl, co do počtu lidí, slabší odvar

Těšil jsem se na Alanis, Björk (která nakonec absentovala), ale především a hlavně na úžasnou Janelle Monáe. Tady mé dojmy se zpožděním telegraficky formou pozitiv a negativ.

Negativa:

  • Podklad - hrubý štěrk byl peklo pro nohy, ač každý chápal, proč tam je. Blbě se po tom chodilo, stálo, o nějakém tanci nemluvě...
  • Počasí - mohlo prostě být lepší. Velkou většinu času festivalu propršelo.
  • Zvednuté ceny v rámci Colours - v jedné hospodě měli menu s Colours vizuálem. Lze se úspěšně domnívat, že i ceny byly barevnější než obvykle... Vstup na Vysokou pec v areálu byl o 70 korun dražší než normálně - dle vstupenky.
  • Zvuk Alanis Morisette - největší hudební průser festivalu.
  • Ostravar - není to špatné pivo, ale nějak jsem si na něj nezvykl

Pozitiva:

  • Program - to, proč jsem hlavně na Colours jel.
  • Exteriéry Dolní oblasti Vítkovic - Industry rez krásně kontratrovala s barevným festivalem
  • Vystoupení Janelle Monáe - skutečný vrchol festivalu, naprosto bezchybný profesionální výkon
  • Zálohované kelímky na nápoje - hezký ekonomicko-ekologický přístup
  • Pětiterné a šestiterné rumy

Koncerty, které jsem viděl (seřazeno sestupně od top koncetu):

  • Janelle Monáe
  • Parov Stelar Band
  • Hi-fi
  • Iva Bittová
  • Kronos Quartet
  • Buty
  • Illustratosphere
  • Bratři Ebenové
  • Mňága a Žďorp
  • Midi Lidi
  • Katzenjammer
  • Bobby McFerrin
  • Lenka Dusilova a Baromantika
  • Alanis Morisette
  • Michal Prokop
  • Antony and the Johnsons
Na mé fotky se můžete podívat zde. A jak jsem jel na Colours?

0 Vašich komentářů:

Okomentovat