pátek 27. července 2012

Stav Hanischů v Čechách a na Moravě

Cvičně jsem googlil svoje jméno, abych zjistil, jak jsem na tom s pozicemi blogu a tak že... Desátý výsledek mě velmi překvapil: "Michal Hanisch z Klatov (3720 gramů, 50 cm) se narodil v klatovské..."

Ano, možná, je to skutečně asi třetí Michal Hanisch v ČR, o kterém reálně něco vím. Kromě mě, jednoho fotbalisty okresního přeboru a teď teda novorozence z Klatovska, nevím o žádném jiném. V sousedním Německu pochopitelně Michalů Hanischů najdeme mnoho. Například jednoho význameného profesora či spisovatele atp.

Nicméně, narození Michala Hanische v Klatovech mě skutečně překvapilo. A potěšilo samozřejmě. Na kdejsme.cz jsem zkontroloval, jak se má naše příjmení na mapě České republiky a ejhle, ono to vlastně pořád sedí... V eklhaft Tanvaldě, kam z nějakého mně nepochopitelného důvodu spadá nádherná Smržovka (Tanvald je totiž obec s rozšířenou působní, tak proto) jsou dva Hanischové - já a můj táta. V Jablonci nad Nisou jeden - děda. V Liberci jich je 8, v Ústí 12 a tak dále. Ti už jsou ale mimo naši rodinu (nejspíš). Michalů Hanischů v ČR je pak jako šafránu, aspoň podle Googlu.

Poznámka pod čarou: z naší rodiny jsem už poslední Hanisch, nositel jména, takže pokud nebudu mít děti (a nejlépe syna), tak Hanischové v naší rodině končej :-). Ende, Schluss, koniec. Přistupuju k této informaci s respektem a beru to jako jeden ze svých dlouhodobých úkolů, který bych měl brát zodpovědně a nepodcenit ho.

Tohle je jinak mladej Michal Hanisch z Klatov. Hodně zdraví a štěstí jemu i rodičům.


1 komentář:

  1. :)) no určitě to nepodceňuj!!! než se k něčemu bude mít MH junior, to bude ještě chvilka, tak využij ten náskok:))

    OdpovědětVymazat