pondělí 9. července 2012

I amsterdam

Bodově pár poznatků z letošní čtvrté dovolené. Z Amsterdamu

Krásný prodloužený víkend. Opět jsem vyrazil sám a zjistil jsem, že mi to tak nějak vyhovuje. Člověk si může dělat skutečně to, co chce...
  • Obyvatelé Amsterdamu jsou skutečně skvělí cyklisté. V tak hustém i cyklistickém provozu jezdí velmi rychle a obratně; neviděl jsem jedinou kolizi. Jen pro chodce je to občas trochu nervák.
  • Ani jeden cyklista neměl přilbu. Většinou ani motorkáři.
  • Pokud budete volit boat trip, doporučuju společnost Canal Bus. Tři trasy, na kterých se vyplatí 24 hodinová jízdenka a navíc mají lodě s odsouvací střechou, což ne všichni ostatní dopravci mají a což oceníte hlavně pokud chcete fotit. A jasně že chcete :-).
  • Marihuana je cítit naprosto kdekoliv v naprosto kteroukoliv denní i noční hodinu.
  • I místní meteorologové by měli vracet diplomy...
  • Stavte se v CZ SK Bar (mimochodem jsem tam starosta na 4sq) na český a slovenský píva, dýchne na vás domov, pokud to teda potřebujete...
  • Zaanse Schanse s větrnejma mlejnama je pohádka. Nutnost vidět.
Fotografie: Amsterdam I, Zaanse Schanse, Amsterdam II, Den Haag a Amsterdam III.

2 komentáře:

  1. Ahoj Michale,
    kde jsi byl v Amsterdamu ubytovan?
    Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bydlel jsem v hotelu Hotel Y-Boulevard. Najdeš snadno přes booking.com. Je to kousek od nádraží Centraal Station, což je sice velká ale poslední výhoda či plus tohoto hotelu, nebo spíš hostelu, jak mi to víc přiadalo. Byl drahej jak pes na to, jak to tam vypadalo...

      Vymazat