pondělí 16. července 2012

RegioJet rulez!!!

Do Ostravy na Colours jsem vyrazil spolu s DJ Viktorem Mašátem s Radimem Jančurou a jeho RegioJetem. Naštěstí nikde nestavěli žádný most přes trať a my dorazili v pohodě. A ten servis! Voilà!!!


Krásný vlak, kožené pohodlné sedačky. Není to sice Pendolino tvarem připomínající skutečně letadlo, což by se Radimově společnosti v rámci části názvu "jet" hodilo více. Ale nevadí...

Studený a teplý nápoj zdarma. Noviny a časopisy zdarma. Prakticky všude elektrická přípojka. Čisté toalety, kytička u umyvadla. Brandované koberce.

Pak jsem otevřel jídelní lístek na straně 21 - Bernard 12° 0,5l za 20 CZK (!), Svijany 13° 0,5l za 20 CZK (!!!). Lahváčové verze. Tss, tss. Cink cink. Nechybělo moc a dorazil jsem do Ostravy jako carskej důstojník...

Výběr ze dvou sushi menu á 80 CZK, řízečky z farmářského kuřete s tyrolským b salátem 80 CZK (výborné, ale Ifče Fabešovic by to pochopitelně nechutnalo). Kdo jel někdy Pendolinem, zná tamní ceny jídla a pití zde, takže ví svý, svý ví...

V Pardubicích jsme si uvědomili, že vlastně nikdo ani nekontroloval lístek. Nemusel. Systém místenek vlastně tuto povinnost zcela eliminuje. V každém voze jeden steward/-ka (škoda, my měli stewarda).

Jediná naše výtka směřuje k wi-fi, která má být sice od 1.7. rychlejší a stabilnější, což ale naprosto nesedělo... Wi-fi se prakticky vůbec nedala používat, často ani ve stanicích.

Měl jsem radost. A nejen já. Tohle je cestováni vlakem, na který by i v bájném Švýcarsku mohli být pyšní. Ještě pořešit ty internety a hurá. Jisté je, že příště budu na podobnou trasu opět volit RegioJet.

0 Vašich komentářů:

Okomentovat