středa 18. března 2009

Měl jsem štěstí - seděl jsem vedle zásuvky!!!

Dnes jsem měl velké štěstí, které jsem si vlastně už delší dobu tak nějak přál, přátelé...

Jel jsem vlakem domů z Liberce ze školy a sednul jsem si na sedačku, kde byla pod okénkem zásuvka na 230 V. Hned jsem se zaradoval, protože jsem vlastně ještě neměl tu možnost vyzkoušet si ten pocit, si notebook zapojit no zdi ve vlaku, šetřit tak proud a vlastně i baterku.

Dnes v 18:38 jsem ve Facebook status updates vyzval kamarády tímto prohlášením: "Michal Hanisch měl dneska štěstí, že seděl ve vlaku přímo u zásuvky na 230V. Do komentářů můžete psát, jestli si myslíte, že fungovala :-D". Reagovalo několik přátel - viz. screenshot níže (klikni pro zvětšení). Protože poměr názorů, jestli zásuvka fungovala nebo nikoliv, byl poměrně vyrovnaný, rozhodl jsem se, že všechny komentující ještě lehce napnu a slavnostně zveřejním výsledek zítra v pravé poledne :-).


Takže přátelé, zítra 19.3. se zde na mém blogu v 12:00 dozvíte, zda-li zásuvka ve vlaku ČD fungovala či nikoliv. Těšte se výsledek! Stay tuned!

relevantní odkazy:

Další články o ČD

0 Vašich komentářů:

Okomentovat