středa 25. března 2009

Všechno špatně

Nedávná cesta z Prahy, nebo spíš četba jedné dámské přílohy MF Dnes, mne donutila se nad sebou zamyslet...

Tvrdím, že pohled na věc z druhé strany, je občas velmi (!) přínosný. Vyfasovali jsme v autobuse MF Dnes s pondělní přílohou Ona Dnes. Noviny jsem přečetl, otevřel jsem tedy magazín. Zaujal mě článek Co na mužích opravdu není sexy. Po jeho dočtení jsem shledal, že nesplňuju ani jeden bod. Což je asi dobře a tedy plusové body občas i rozjuchanému Michalovi.

O den později jsem si ve vlaku četl poradnu Lidovek. Nejdříve mého oblíbeného Jeronýma Klimeše, klinického psychologa a odborníka na vztahy. Opět velmi obohacující. Člověk si přečte partnerské problémy jiných lidí, přečte si odpovědi či navrhovaná Klimešova řešení a může se z toho poučit, aniž by se mu to někdy stalo a předejít tak tomu.

Pak jsem zavítal do druhé poradny Naučte se svádět! Lidé píšou o radu, jak někoho oslovit, jak vztah najít, jak ho udržet, jak ho ukončit, někoho nahradit, vyměnit, znáte to. Po přečtení několika málo odpovědí odborníka na svádění Radka Šíry, který se praxi věnuje přibližně tři roky a je šéfredaktorem serveru Svadeni.cz, jsem dospěl k názoru, že v mé poměrně nebohaté historii vztahů jsem dělal všechno naprosto špatně! Naprosto všechno, přátelé :-)! Šíra by si moje zážitky a "zkušenosti" mohl vzít jako klasický laboratorní exemplární příklad toho, jak se to dělat nemá. Vážně mě to pobavilo.

Nevytrhne to ani fakt, že v tom článku, co na nás mužích není sexy, jsem vyšel tak dobře. Naštěstí s mým celoživotním postojem "neustále a pořád proti názoru a diktátu časopisů a médií" mi to je všechno tak nějak těžce jedno.

relevantní odkazy:

O ženách

3 komentáře:

  1. No a myslíš, že kdyby v tom článku lidi našli, že všechno splňujou, tak že by to četli? Mě taky všude vychází, že jsem impotentní, chronickej asexuální alkoholik co v 50ti umře :-D

    OdpovědětVymazat
  2. me by jen zajimalo, co vsechno spatne jsi delal ;)...
    tyhle "navody" a "poradny" jsou sice pekne a v mnohem napomocne, ale to je na tom prave to pekne, ze muzi jsou jini a tyhle seznamy, jak svest (nejen) zenu, naprosto ignoruji. Sakra, jeste ze existuji chlapi, kteri jsou sami sebou a navody je pobavi, ovsem nikoliv nastoli jejich chovani a strategii.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. 4 Ledna: Já jsem na tom v reálu hodně podobně. Naštěstí to u mě silně zvedá neobyčejnej charakter :-D.
    4 NickyVeV: Veroniko, prostě všechno. Ostatně, jak jsem vyjádřil v headlinu :-). Přesně tak, ještě že takoví jako já existují. Bude to jednou citová exploze. Dívky budou stát před prahem v dvojstupech.

    OdpovědětVymazat