středa 15. února 2012

No jet lag just Whitney Houston please!

Vrátil jsem ze Států a druhý den ráno zemřela Whitney Houston. Jedna z mých nejoblíbenějších zpěvaček. Zpěvačka v jádru životní!

Nebudu ani tentokrát obnažovat, co všechno si při vyslovení jejího jména pamatuji. Jen snad stručně, že to pro mě vždy byla jedna z top zpěvaček vůbec... Jako teenager jsem nikdy nemohl propásnout vysílání Tělesného strážce; když skončily titulky (bylo mi v té době devět let; to snad ani není pravda...), připadal jsem si jako onen nesmrtelnej Kevin Costner, který spasí celej svět a přitom mě druhej den čekal diktát a zkouška z násobilky...

Whitney, ta s dokonalým hlasem, která spolupracovala s ikonami mezi nimiž byli mimojiné Babyface, Stevie Wonder, Aretha Franklin a celá řada dalších jmen, proplula mým dětsvím například na dovolených, protože jsme ji poslouchali i cestou celá rodina. Získala 6 cen Grammy, prodala více jak 170 milionů alb (a další statistiky)... Jak skvělá!

Nerozumím a nechci rozumět, proč tak nadějné umělce nám berou drogy a alkohol, jestli je v tom nějakej hlubší smysl, tak mu nechci opravdu věřit a asi ani rozumět...

Tak či tak od neděle můj walkman patří Whitney!

A kterou z té miliardy hitů vybrat? Snad jednu z těch nejveselejších:


0 Vašich komentářů:

Okomentovat