pondělí 8. června 2009

Was ist neues?

Novinky ze stáje Mikaela aneb po delší době je zase čas se trochu pochválit a poplácat se po ramenou.

Květen je za mnou. Náročný ale nakonec velmi úspěšný. Podařilo se mi udělat všechny zkoušky a tentokrát vcelku s hezkými známkami - projektové řízení za jedna, reklama za jedna, mezinárodní marketing za dva, personální management za dva, manažerské informační systémy taky za dva a konečně i mikro (na kterém jsem si málem vylámal všechny zuby) nakonec za lidovku.

Nyní mi zbývá konečně se plně zaměřit na diplomku a v lednu či únoru 2010 státnicovat. Když půjde všechno podle plánu. A jak jsme se v projektovém řízení učili: nemít plán znamená naplánovat neúspěch. Řídím se tím, čím dál víc. Funguje to. Ostatní klucííí informatický budou státnicovat zítra a ve středu a nezbývá mi, než jim velmi držet pěsti, abychom se mohli zase společně hezky kolektivně zkoulovat na Krompachu ;-).

Teď budu pracovat. Pozitivní je to, že budu mít u toho čas zase splnit resty a naposlouchat to, co mi doma na discích leží už hezkých pár měsíců, v některých případech dokonce let. Teď na to, doufám, příjde řada.

Na léto mám taky již naplánováno několik sportovně-kulturně-dovolenkových aktivit. Nechci je prozrazovat dokud nebudou stoprocentní. Jistý téměř 100% je Sázava Fest, velmi pravděpodobně proběhnou Alpy, možná dokonce dvakrát a velmi pravděpodobně budu mít i premiéru s pádlem v ruce :-). Měl bych se zase víc začít seznamovat s děvčaty, hehe. Sousloví měl bych je důležité. Otázka však je, jestli tak nějak vůbec chci.

S blogem mám taky pár plánů a nápadů. Otázka je, jestli to má vůbec cenu. Vůbec články nekomentujete, kurva drát :-)! Bez odezvy to je nahovno, přátelé :-)... Facebook pomáhá přivést na blog návštěvníky, nicméně názory napíšete většinou přímo pod odkaz do komentářů na Facebooku. Radši bych je viděl tady. Nicméně už se silně projevuje začátek léta. Mnozí z vás již vylezli na stromy a tak nastává plonkové internetové období než z nich zase v začátkem září slezete zpět k počítačům. Je teď ten pravý čas se na září a další internetový rok dobře připravit.

Podtrženo sečteno, tušil jsem, že letošní rok bude zvláštní a svým způsobem náročný. Zatím takový skutečně je. Takový dosti houpačkový - jednou dole jednou nahoře - ač tohle sousloví skutečně rád nemám.

2 komentáře: