čtvrtek 10. prosince 2009

Mé jo-o

Chtěl jsem napsat zase něco hezkého, milého a pozitivního.

Jo-o výčet

arboretum, architektura, běhání, borovice, borůvky, botanická, bouřka, bříza, cestování, čerstvý chléb, Český Ráj, česnek, čundr, design, dočasná samota, dojetí, doutníček, film, fotografování, hory, Hrad, hromadná doprava, hudba, individualita, internet, jazz, Jizerky, kefír, košile, Krakonoš, krávy se zvoncema, kvalita, laskavost, láska, les, libeček, liška, micky, Muchov, objetí, opečená kůrka, Parkhotel, pažitka, pivo, polibek, preciznost, procházky, přátelé, přátelství, příroda, ráchání nohou v potoce, rodina, rosa, skutky, smrk, spánek, spolehlivost, styl, šetření energií, tatarák, tradice, trávník, třídění odpadu, U Samešů, um, úsměv, vesnice, voda, výlety, zabijačka, zoo, zvyky, zurčící potok

Chtěl jsem původně napsat i mé ne-e, ale rozmyslel jsem si to. Překvapivě byl výčet o mnoho kratší. Asi čím dál víc smýšlím pozitivně - a to je dobře.

5 komentářů:

  1. není nad jedince pozitivní! to potěší, přečíst si takhle po ránu něco veselého.
    jediná věc, která mě zaráží je... sex tam nepatří? :D

    OdpovědětVymazat
  2. hezké, hezké. jediné, co mě zaráží je ten Českej Ráj tak nějak abecedně mimo... a obětí se myslim píšou trochu jinak =)

    OdpovědětVymazat
  3. Dámy, na sex jsem zapomněl a chybky nyní opravil (stydím se). Jinak se mi to taky líbí ;-).

    OdpovědětVymazat
  4. na sex jsi v celém roce pozapomněl...? Trochu škoda, ne?!

    OdpovědětVymazat