pátek 23. března 2012

"Zlé, zlé, velmi falešné a podlé kopnutí do zad ," komentuje Michal Hanisch své dnešní vyhoštění z miliardářského trustu

Praha. 23. března 2012. Michal Hanisch se aktuálně vyjadřuje v rozhovoru k dnešnímu incidentu, kdy byl zákeřně vyhozen z facebookovské skupiny Miliardářů. Rozhovor poskytl nezávislému novináři na jedné noze Jindřichu Závislému.

Pane Hanisch, dnes v dopoledních hodinách jste byl vyloučen z facebookovské skupiny Miliardářů. Mohl byste okomentovat, nebo popsat k čemu došlo?

Vůbec si to nedovedu vysvětlit, na to moje inteligence nestačí, jak se může dvacet téměř dospělých lidí zle zákeřně kopne do zad a ještě s rozeběhem jednoho z nejzásadnějších funkových fanoušků v severních Čechách.

Vznikl tedy nějaký spor? Hádka nebo nedorozumění?

Vlastně ani netuším, jak k tomu došlo. Čeho jsem se měl dopustit. Skupinu jsem v podstatě zakládal a byl jsem jejím nejaktivnějším a nejhezčím členem, hned po kolegovi Mašátovi. Dnešní incident totálně narušuje demokratické pilíře, na kterých jsme náš trust vystavěli... Nemohu tomu uvěřit... Jsem stále v šoku, promiňte. Už mi i volal kardinál Vlk, že dnes bude celebrovat v Chrámu sv. Víta mši za odpuštění.

Myslíte tedy, že se jednalo o promyšlený akt jednotlivce, nebo celé skupiny?

Ta stádovitost se tam skutečně nabízí... Nikdo samostatně by toho nebyl schopen. Tam ani jeden člen nedisponuje aspoň elementární inteligencí, že by tohle mohla vymyslet samostatná hlava plná prejtu.

Tušíte, kdo celou akci mohl vyprovokovat a za kým se tedy skupiny začla otáčet?

Nevím. Například paní Vavrouškové jsem pomohl docela zásadním úplatkem, aby dodělala základní školu a příjde mi, že to nestačilo, a že tohle je její zlý falešný a podlý akt odplaty. Musel jsem si vzít úvěr, ten jsem nakonec směnkou prodal panu Tenkrátovi.

Pan Tenkrát je také členem této skupiny?

Ano. Tedy až do dnešku byl. Nemám přístupová práva nyní, proto nemohu komentovat dění uvnitř trustu. Nicméně pan Tenkrát mi měl dodávat sudy s dobrým ponorem. Přesvědčil mě, abych používal jeho nové plastové sudy. Nicméně ty jsme zkoušil na přehradě v Jablonci a tento "technologický zázrak" se neosvědčil, protože sudy vyplavaly hned na hladinu. Nemohl jsem je tedy odebrat. V té souvislosti jsem odmítl logicky zboží odebrat a na pana Tenkráta jsem ihned podal trestní oznámení.

Jak to souvisí s dnešním incidentem ale?

No myslím, že je to nějaká snaha o odplatu.

Nesnažil se vás někdo ze skupiny kontaktovat? Popřípadě vás vydírat?

Zatím ne. Myslím, že je tam velký strach z jejich strany, protože oni všichni vědí, že mám v šuplíku dost zásadních informací a kompromitujících fotek, které by drtivou většinu členů zásadně poškodily. Psali jsme tyto materiály s kolegou Soukupem, ten totiž chystal puč dovnitř skupiny, nicméně ani ten se teď nemůže cítit bezpečně, protože jsem tam pak připsal i pár kapitol o něm. Pan Soukup mi dluží asi 86 miliónů korun. Na toho podám trestní oznámení dnes. Už jsem informoval svého právního zástupce.

Své chyby si tedy nejste vědom?

Tak to rezolutně odmítám. První chybu v mém životě jsem udělal teprve předevčírem.

Co to bylo?

Bez komentáře.

Očekáváte, že bude do trustu opět nějakým z jeho členů pozván?

Nevím, jestli se k tomu někdo sníží pod rizikem, že bude zbytkem vyloučen za pokus přizvat mě zpět. Čekal bych takový pokus jedině od pana Maršalíka, který má zásadní styky ve slovenském showbusinessu a tahá tam za nitky. Vztah Rytma a Dary je například jeho nápad. Já to pouze zafinancoval.

Jaký bude váš další postup?

Podám trestní oznámení na všechny ostatní členy skupiny, u kterých jsem to ještě nestihl. Ty spisové složky budou docela zásadních rozměrů, takže jsem koupil Krkonošské papírny. Mám najat jeden brigádnický tým, který právě do obálek rozpočítává a rozděluje finanční prostředy na potřebné úplatky ve státní sféře a především v justici. Hodlám z toho udělat monstrproces.

Děkuji za rozhovor

A na vás pane redaktore taky podám trestní oznámení samozřejmě.

0 Vašich komentářů:

Okomentovat