středa 18. července 2012

Adoptovali jsme levharta obláčkového

Moje láska ke kočkovitým šelmám myslím nikoho nepřekvapí... Na Smržovce máme Simbu, u babičky je Šnurka, v zoologických zahradách trávím nejvíc času taky u koček... Pohled na ně mě dokonale uklidňuje a naplňuje štěstím

Proto jsem neváhal ani sekundu, když Terka (a ta má zase Sáru) přišla s nápadem stát se adoptivními rodiči levharta obláčkového z pražské zoo, který patří mezi ohrožené druhy, a který ve volné přírodě žije především ve východní Asii (Nepál, Indie, Malajsie, Indonesie...). Levhart obláčkový je nejmenší z podčeledi velkých koček.

Už se moc těšíme, až se něj půjdeme podívat. Snad se nám přijde ukázat a nebude trucovat :-).




Pražská zoo | Simon's Cat | Fotky z letošní návštěvy zoo

4 komentáře:

  1. Sára je neuvěřitelná modelka!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je. Akorát to, jak mě ignoruje, když ji vidím, mě skutečně někdy až uráží :-).

    OdpovědětVymazat
  3. rano se mi vychcala do bot. Vcera do kabelky. Jenom tak pro info.
    Terka

    OdpovědětVymazat