Docela jsem byl v šoku, kdy jsem viděl, jak jsou zabezpečené posuvné dveře u vagónu, za kterým byla připojená lokomotiva. Ať žije provázek...
Stačilo by provázek roztrhnout, otevřít dveře a někdo by mohl klidně spadnout do kolejiště a následky by byly fatální. Asi by mě to překvapovat nemělo, když člověk má tolik bohatých zkušeností s ČD, ale co je moc, je občas moc.
Když už jsme u toho, přikládám seznam zpoždění v posledních dnech, které jsem si ve vlaku užil.
21.1. 2009 - 10 minut
16.2. 2009 - 30 minut
18.2. 2009 - 60 minut
17.3. 2009 - 23 minut
18.3. 2009 - 10 minut
24.3. 2009 - 8 minut
03.4. 2009 - 13 minut
06.4. 2009 - 6 minut
15.4. 2009 - 10 minut
16.4. 2009 - 10 minut
28.4. 2009 - 15 minut
Celkem krásných 195 minut, což jsou 3 hodiny a 15 minut. Děkuji, velmi jsem si to užil.
relevantní odkazy:
Vše o ČD zde na blogu
sobota 2. května 2009
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
No ono by se dalo pozastavit i na zabezpeceni oken ve vagonech. Ono staci otevrit okno, nahnout se trochu vic a ejhle uz lezite pod jedoucim vlakem, ani nepotrebujete trhat nejaky provaz.
OdpovědětVymazatp.s.meli ty dvere nechat otevrene a dat tam sipku s napisem "sleva"
Heh, nevidím na tomhle zabezpečení nic divného. Pokud není přepravovaný člověk totální idiot, tak se za jízdy nesnaží dostat z vlaku. To zamykaní dveří během jízdy, atd... je převážně kvůli tomu, aby se nedostal ven omylem (upadne a prudce narazí do dveří, malé dítě zatáhne za kliku, atd...). A tady provázek obstojí.
OdpovědětVymazatPokud se člověk mermomocí bude snažit dostat ven, nepomůže ani funkční zabezpečení - vždyť se dá, zase kvůli ochraně bezpečnosti, třeba když vlak vykolejí, aby se dal opustit, vyřadit.
Takže idiot co roztrhne provázek a vyskočí z okna stejně může rozbit nějaké ochranné sklo a zatáhnout za páku.
A na první koment, že jsou nebezpečná okna, protože z nich může nějaký vůl vyskočit nebudu ani reagovat (radši doufám, že to byla nějaká nevýrazná ironie).
OK! Radši jezděme ve vypolstrované kleci, aby to bylo bezpečné - to by se vám libilo?!
Milý anonyme, částečně máš sice pravdu, ale myslíš si, že v bezpečnostních předpisech ČD (doufám, že nějaké existují) stojí, že posuvné dveře na konci vagónu mají být zajištěny bilým provázkem???
OdpovědětVymazatAnonymni prispevatel ma recht, je to naprosto zbytecna boure ve sklenici vody.
OdpovědětVymazatSem myslel ze ta ironie v mem komentari snad razi do oci.., A kdo chce kam, pomozme mu tam.
OdpovědětVymazat