sobota 18. července 2009

Óda na mojí partnerku

Jak tak společně s mojí partnerou trávíme čas v našem holobytu, svět se zdá být takový realistický. Takový, jaký vlastně je. Pod vlivem zbytkového alkoholu se pokusím napsat pás slov o mé partnerce...

Jistěže nebudu objektivní, je na mě přece závislá. Jistěže budu upřímný, je to přece óda na partnerku. Ale kdo jiný ji zná líp než já… Snad jen policisté na protidrogovém.

Moje partnerka má spoustu špatných vlastností. Má i pár těch dobrých, ale na ty si vlivem jejího současného detoxu nemohu a nechci vzpomenout. Možná mě ještě něco napadne, jakmile si budu nalévat pivo do sklenice.

Moje partnerka je nesmírně závislá na pervitinu. Třeba dnes dopoledne byla zabraná do telefonického rozhovoru se svým dealerem. Při jejím detoxu se odmítám o tom bavit, takže ani přesně nevím, s kterým. Já jsem se snažil uvelebit se na lehátku a lebedit si se svými lahváči. Díky svému nemotornému a rostoucímu pivnímu mozolu jsem zápasil, abych se na zem ohnul pro otvírák. Moje partnerka najednou odhodila na zem telefon, vzala do ruky otevírák a pod vlivem absťáku po mě otevírák hodila asi na vzdálenost čtyř metrů a strefila se přímo do mé hlavy. Této sladké nepozornosti, výlevu vzteku a absťáku samozřejmě předchází každodenní ranní vstávání a naše každodenní rutina se obrací naruby. První vstává ona, jde do lednice pro vodku a zapíjí ji lákem od okurek. Pak mě vzbudí hlasitým upadnutím na zem, pod vlivem zbytkáče z předešlé noci. Hodí po mě kočku. Vlastně všechny denní povinnosti přebírá ona.

Také její práce jde teď stranou. Se stříkačkou tráví jen pár minut denně a vlastně ji jde jen tak mimochodem od žíly. Když má dostatek dávky, pořád se směje, vtipkuje a laškuje. A vypadá báječně. Detox ji prostě nesvědčí. Navíc mi neustále dává najevo, jak jsem ji drahý a milý, když se nemůže zvednout z podlahy a podám ji morfin sám. A má na to opravdu hodně času…

Z této idylky by mě měla vytrhnout realita návratu do každodenních závislostí. Realita, ve které je podle některých chytrolínů moje partnerka úplně někdo jiný. Ale ujišťuju Vás, endorfiny-neendorfiny, moje partnerka je prostě totálně na dně. Báječná kalička, nejen přítelkyně. Je to člověk, který má rád svoji sříkačky, ampulky a má rád ty, kteří ji je shánějí.

Zasílám pár virtuálních pervitinů, ať je i ten Váš svět trochu návykový. Srdečný pozdrav z dovolené všem příznivcům.

relevantní odkazy:

Petřina Facebook fan group | Long live Petra

3 komentáře:

  1. paráda:-) nemá to chybu:-) co by tomu asi řekla paní Paroubková:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych trochu pervitinu poslala i paní Paroubkové - jí by to třeba pomohlo k návratu do reality.) štěpánka

    OdpovědětVymazat