čtvrtek 3. září 2009

Michal říká velké díky!

Po měsíci ryze asketického života zpět

Přátelé, kamarádi, drazí. Celý srpen jsem proležel v knížkách. A slovo proležel v tomto případě zní poněkud nadsazeně, protože pokud bych celý srpen v knížkách skutečně mohl přímo "proležet", tak by to studium mohlo být v celku príma... Nebylo. Byl to nervák jako sviň.

Druhého srpna, v den mého příjezdu ze Sázava Festu, který původně měl být mou poslední prázdninovou akcí, kde jsem mohl ochutnávat ležáky (leč kvůli sračce nakonec nebyl), jsem si řekl, ty vole, Michale, pojď do sebe a celý ten studijní srpen se nedotkni alkoholických nápojů! Uč se chytrým býti a nekonzumuj! Radšej knihu! Ani pivo, ani sklenku piva k obědu. Ani k večeři. Nic. Dopřej odpočinek játrům, amén!

Dal jsem to a dá se to. Celý srpen jsem trávil s dvěma milenkami. Mikroekonomií a makroekonomií. Skoro zcela jsem si odepřel blog (nahradím to, chystám toho kotel...), zcela Facebook. To abych se dobře připravil na ekonomické státnice. Krom setkání u long live kamarádky Kláry a narozenin tety, jsem žil oddělen od kulturního života :-), zchřadnul jsem psychicky a začal trpět dokonce občas i sociální deprivací :-D. Sílu mi dodávala podpora nejbližších a výběhy na můj milovaný Muchov.

Složil jsem ekonomické státnice a posunul se o velký kus k cíly, který je sice ještě přede mnou, ale je o hezký kus blíž... Slova díků jsou důležitá. Proto bych rád poděkoval i touto cestou z celého srdce především celé nejbližší rodině (ne jen těm nejmladším samozřejmě) za neutuchající podporu a mým nejbližším kamarádům a lidem okolo. (Možná si říkáte, proč tolik overtůry kvůli jedněm státnicím... Leč moje nejbližší okolí to pochopí, jelikož jsem překročil vlastně tak trochu svůj vlastní - abych tak řekl - pomyslný stín... Však víte...)

Všem gratulantům tedy chci moc poděkovat. Díky přátelé. Té obrovské odpory si velmi vážím. Kdy a kde to oslavíme ;-)?

Long live J.A.R.

photo by © Tomáš Vacek, 2009

relevantní odkazy:

Ležáky navždy | Emhádé fotky |

0 Vašich komentářů:

Okomentovat