pondělí 2. dubna 2012

Postřehy dne: pondělí - 2. duben

A máme tu duben. Ještě tam budem, nebo jak to je...

2. duben 2012
  1. Zjistil jsem, že můj aktuální sprcháč má čokoládovou vůni. Fajn, ale já nejsem tak úplně cílovka...
  2. Nechci se podílet na tom, že záplatuju nenapravitelný rozhazovače.
  3. Během turbulencí v letadle se vám teprve podaří na záchodě vytočit ten správně symetrickej turban.
  4. Plzeň Černice a její náměstí Česká Náves. Neskutečná hustota výborných hospod s výbornou českou kuchyní, skvěle ošetřenými pivy a především neuvěřitelnou obsluhou. Doporuji návštěvu Pivovaru Purkmistr a U Matasů!
  5. V posledních týdnech jsem na sobě pozoroval, že srdce poručovalo něco rozumu... Vzhledem k tomu, že nechci snižovat laťku, tak jsem si dal chlapský závazek těmto tlakům zásadně nepodléhat.
  6. Nenechme se převálcovat modelkama. Dost bylo modelek.
  7. Mám doktorát z předmětu Promarněné šance... Čekám retweet/favourite/like od těch, u kterých jsem promarnil šanci. Díky a čau.

0 Vašich komentářů:

Okomentovat