pondělí 13. října 2008

Colour like.no.other

Příroda mi v posledních dnech dělá opravdu radost. Probíhá nádherný podzim. Krásné barvy, které slunce ještě více umocňuje

Jediné, co to hatí, je, že nemůžu vyrazit na špacír někam do přírody a fotit třeba ty krásný listnáče, jež mám rád vlastně jen na podzim... Jinak dávám přednost jehličnanům :-). Příjdu domů v půl šestý a vyrazit někam už se nevyplatí, Slunce pomalu zapadá.

Barvy listí mě skutečně fascinujou. Nevím, proč si to zrovna letos tak vychutnávám :-). Těžko říct. Hra barev, kam se jen člověk podívá. Všemožné odstíny žluté, oranžové, červené... Lituju, že nemám pořádnej foťák, protože takhle barevně věrně to jen tak nějakej nezachytí.

Když jsem viděl ty krásné barvy, vzpomněl jsem si na tři úžasné reklamy na televizory Sony Bravia. Ta nejstarší s míčky ze San Francisca, druhá se stříkajícími barvami ze Skotska a třetí nejnovější z loňska s barevnými králíky z New Yorku. Když jsem jel vlakem a pohled na ty barevné stromy mi ty reklamy připomněl, uvědomil jsem si, že na mě vlastně reklamy pozitivně zapůsobily, pokud jsem si při pohledu na barevné listí vybavil je :-). Všichni znáte, tak si je pojďme připomenout, když je tak nádherný barevný podzim. Doporučuju pro ty, kteří to neviděli, podívat se především na videa z natáčení těchto reklam níže. Reklamy skutečně like no other :-).

Míčky:



Barvy:



Králíci:



relevantní odkazy:

Making of - králíci | Making of - barvy | Making of - míčky

8 komentářů:

  1. Zvláštní, já si spíš při podzimních barvách vybavím tu píseň z "míčků" Heartbeats od Joseho Gonzálese než tu reklamu...ˇ
    Áááá, poznámka na okraj...není tohle zamyšlení nějakým náznak stařešinské senility, že ne?! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No já vlastně taky lehce, ale překvapivě v tomhle případě u mě dominuje ten obrazovej vjem nad hudebním (většinou je to naopak). Starešinské senility... myslíš jako, že mi podzim a padající listí evokuje podzim života :-D?

    OdpovědětVymazat
  3. :), podzim života bych si snad ani nedovolila...no jen zda nemáš touhu sedět na lavičkách v parku a sypat ptáčkům :).

    OdpovědětVymazat
  4. No, je to jasný, z Majkla se nám stává starej romantickej kořen :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Sypat, to je nasypat :-))). Ne, tak vážně, na stáří se těším :-D. Sypat ptáčkům není můj sen. Ale chodit s manželkou/babičkou na Josefodolskou přehradu o víkendu a krmit kačeny rohlíkama, to je můj sen už hodně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, ty reklamy jsou super, tu s míčky jsem znala, zbylé dvě ne, ale moc se mi líbily, jsem si je pustila několikrát :-)) Ale ten článek je fakt téměř romantický, dýchá z něj taková nějaká podzimní touha..hrabat listí v parku? :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Barvy mám také rád. Jen dnes jsem viděl rudou a oranžovou opravdu nerad.

    OdpovědětVymazat
  8. jj...je to bída ty volby...je mi záhadou, že lidi za 30 korun prodají budoucí prosperitu naší země :-(

    OdpovědětVymazat