neděle 8. listopadu 2009

Nerealizované články Vol.2

Občas otevřu v počítači složku "blog-nevydané" a dívám se, co sem patlal, ale neodvážil se to dopatlat, zveřejnit a přesunout do složky "blog-vydané". Opět přináším nadpisy posledních kousků z uplynulého půlroku

Naposledy jsem vás seznamoval s nerealizovanými články 24. dubna letošního roku. Podobným stylem to bude i dnes. Omlouvám se zároveň té hrstce statečných čtenářů, že jsem je již dlouho ničím intelektuálním neobohatil, ale nějak je toho v posledních dnech moc a intelektu málo.

Dokážu to i bez piva
Pro úspěšné složení ekonomických státnic jsem dokázal udělat skutečné maximum

Procento zadanosti dívek mě začíná děsit
Nezadaných je dnes jako šafránu, nebo jako hlemýžďů s levotočivou ulitou. A já třeba neviděl šafrán ani levostraného hlemýždě nikdy

Moje krásné romantické sny
Někdy se mi zdají tak hezké sny, až ráno žasnu

Kterak mi sestra zakázala psát romantické status updates s tím, že to jsou blitky
Slovy Čtvrtníčka: "já mám taky rád lidi a nemusim to takhle vyblejt na internet" aneb S láskou jsouce, vychcat se jdouce

Budu umět jít ještě na rande?
Nebudu

"Slušnost", "přísnost" a "sympatičnost"
Trojimperativ u dívek má v podstatě stejný principielní základ jako trojimperativ v projektovém řízení. Článek, který má však s project managementem asi tolik společného jako České dráhy s dodržováním jízdního řádu.

10 dkg uheráku
Nebo alespoň 15 cm točeňáku

Je na čase navždy odejít z Facebooku
Teens z libimseti zaplavili Facebook. Svět se zbláznil, držte se

Přes zadanou dívku ani vlak nejede
Dokonce ani zpožděný vlak Českých drah

Bez peněz a bez auta do hospody a za ženou nelez
$, €, ¥, рубль

Jak si radši nikdy neplést slova švagr a tchán
Užitečná příručka pro všechny, kteří s pochopením názvů příbuzeneckých vztahů končí někde u bratranců a babiček

relevantní odkazy:

Seznam nerealizovaných článků z dubna | Z redakce

7 komentářů:

  1. funguje to tak, že čtenáři odhlasují, co chtějí vidět dopsané? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevim, proc to sem neprasknes! :-) Uz jenom u tech ochutnavek jsem se velice pobavila a potesila. A z poloviny to vyjadruje me obavy, pocity a touhy, ja souhlasim, pane emeritni!

    OdpovědětVymazat
  3. lze to rozhodnutí tedy přehlasovat? Zjevně jsme zatím dvě na jednoho a věřím, že by se nás našlo mnohem víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. No a jako jakej by vás konkrétně teda zajímal? Když se obě shodnete na jednom a nebude to zrovna nějaká vyloženě špatná volba, tak jsem připraven o tom uvažovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja chci to o tom rande, pak o tech romantickych statutech na FB a este to dalsi o babach, ta svata trojce vlastnosti ci co to je

    OdpovědětVymazat
  6. jo, to se shodneme! trojimperativ me teda zajima asi nejvic :)

    OdpovědětVymazat