čtvrtek 8. ledna 2009

Michalův občas i velmi rozjuchaný blog byl nominován na Blog roku 2009, kterou vyhlásil eMag.cz

Aktualizováno 12.1. - hlasujte zde! | 5. ledna technologický magazín eMag.cz odstartoval celoroční soutěž o Blog roku 2009. Každý pracovní den bude z došlých návrhů vybrán jeden blog, který pak bude soutěžit s ostatními blogy z uplynulého týdne o přední pozici. Historicky první nominaci získal právě tento Michalův občas i velmi rozjuchaný blog :-).

Soutěže se může zúčastnit jakýkoliv osobní blog a vítěze budou postupně vybírat registrovaní uživatelé eMag.cz a odborná porota. Úplná pravidla soutěže naleznete v tomto článku. Na oficiální nominační článek pro můj rozjuchaný blog čtete zde, abyste si nemysleli, že kecám :-).

Na začátku příštího týdne proběhne hlasování, který blog vyhraje mezi pěti nominovanými (vždy od pondělí do pátku) tento týden a postoupí tak dále. Čtyři vítězné blogy z každého měsíce pak ohodnotí odborná porota technologického magazínu eMag.cz a vždy první 2 postoupí do závěrečného hodnocení, které proběhne v lednu 2010. Z něj pak vyjdou hned dva vítězové, jelikož svůj žebříček budou moci sestavit jak registrovaní uživatelé eMagu, tak odborná porota.

Pokud tedy chcete podpořit právě můj blog (o čemž samozřejmě nepochybuju :-), hehe), sledujte tento článek (přidám odkaz pro hlasování), popřípadě eMag.cz, kde se na začátku příštího týdne objeví možnost hlasování. Pak jen stačí být registrovaným čtenářem eMagu a poslat mi hlas, aby se mi ještě více zvýšilo moje ego :-))). Stát se registrovaným čtenářem eMagu, můžete například zde.

Pokud něco vyhraju, udělám nějakou kalbu pro mé věrné čtenáře :-).

relevantní odkazy:

Hlasujte pro můj blog zde | eMag.cz | Pravidla soutěže Blog roku 2009 | Všechny články týkající se soutěže

0 Vašich komentářů:

Okomentovat