čtvrtek 31. července 2008

Červencové všehochuti

Na samém přelomu července a srpna krátce o lišce Bystroušce, novinkách, umírajících hudebnících, novém Facebooku, Horňácích a Dolňácích

Zase proběhla další rodinná kalba, po druhé letos na Hraběticích. Tentokrát mi byla svěřena nevdečná funkce řidiče, jejíž hlavní (nebo spíš úhlavní) nevýhoda tkví v tom, že člověk nemůže kalit. Bohužel v tomhle mám trošku smůlu, protože Onkel je vinař se sklípkem a drtivá většina rodiny se od jeho vín, která distribuuje z Moravy, zamilovala. A já, jak možná již známo, víno nepiji. Proto je vždycky boj o to, abych se vzdal lahváčů, když si vínomilci chtějí dát pořádně do sosáčků.

Nakonec jsem souhlasil. Inu především s vědomím, že na příští oslavě se to otočí a řídit bude někdo jinej, cha chá :-). I přesto pro mě oslava byla veselá. U sestřenice jsem objevili pravou kůži po jizerskohorské lišce Bystroušce, takže mě hned napadlo spousta nápadů na veselé fotky. Ne jen jako boa z lišky kolem krku, ale sestra lišce strčila ruku do análního otvoru (ano, Patriku, čteš dobře) a začla s ní hrát divadlo jako s loutkou. Pak ji kůže z lišky Bystroušky omrzela, tak začla se strýcem aranžovat vtipnou rádoby erotickou fotografii s míchačkou a kolečkem... Nejdřív do míchačky vlezla a pak si sedla za kolečko vedle míchačky a strýc začal aranžovat fotku. Sranda to byla, co vám budu vykládat :-).

V pátek shodou smutných okolností zemřeli dva hudebníci. O úmrtí Hirama Bullocka jsem již psal. Zemřel také bubeník Pavel Grohman, jeden ze zakládajích členů populární skupiny Chinaski, těšící se úspěchu nejen koncertním ale i prodejním (CD). I přesto, že Chinaski neposlouchám (i když si hitový potencionál nějakých songů uvědomuju a lhal bych, kdybych tvrdil, že si je nezanotuju, když je slyším), tak to pro mě byl šok, který se pochopitelně nedá srovnat s šokem rodiny Grohmana nebo kapely samotné. Strašně moc lidí umírá na silnicích, ale o tom jsem již na starém blogu psal.

Od té doby, co je Facebook přeložen do češtiny zaznamenávám drtivý prudký nárůst nových lidí, kteří ho objevují a registrují se. Nabízí se otázka: to byla angličtina tak velkou překážkou? Možná. Každopádně asi týden je prý venku nový design, který jsem si dneska vyzkoušel. Je to jiné, nezvyklé, chce to prostě čas. Musím říct, že se v něm ale orientuju líp než v novém Last.fm designu. V rámci testování jsme s Ondrou založili dvě zdánlivě podobné skupiny: Dolňáci a Horňáci, tak pokud je někdo přívržencem jedné z nich (nebo obou), tak neváhejte :-). V práci jsme se shodli, že renesančně zaměření pánové mohou být přívrženci obou skupin a pokud ocituju Ondru tak: "Mno, tak všichni jsme dolňáci, protože bez dolních partií není žádná sranda. Na druhou stranu, dole to má každá, ale když se to nakombinuje s pěknou horní partií, to je symfonie...", konec citátu.

Myslíte si, že pražští kreativci v reklamkách jsou dostatečně kreativní? Máte rádi nekonvenční reklamní kampaně? Pak se určitě podívejte na tyto reklamy. Tomu já říkám zajímavá poutavá tvůrčí reklama.

Z hudby mě v červenci nejvíce bavila (a stále baví) Támar a její nevydané album Milk & Honey, které produkoval Prince a z něhož Beautiful, Loved & Blessed se objevila na předposlední Princeově řadové desce 3121. Už ani nevím, od koho jsem to sehnal, jestli od Dana nebo Viktora, každopádně deska nádherná, nad jejímž poslechem si člověk uvědomí, jaké sračky denně vycházejí a tohle nikdy světlo světa nespatřilo... Škoda.

Co mě čeká v srpnu? Je naplánováno pár zajímavých akcí - kalbiček. Doufám, že počasí i letos umožní dovolenou v Alpách (netušíme ještě, kde a kdy přesně). Pak mě čeká učení makra II na zářiovej pokus. Celej červenec jsem prakticky propracoval (o tom příště) a jediné odpočinky nastávaly tehdy, když jsem si pod heslem "pivo, ženy, zpěv" dokazoval po různu s bližními v hospodách, že na to ještě prostě máme, a že to pívo ještě pít umíme :-).

relevantní odkazy:

Hiram Bullock zemřel
| Fotografie z garden párty Tante Moniky | Chinaski | Nový Facebook | Jirka Ibl o novém Facebooku na eMagu| Dolňáci | Horňáci | Skuteční reklamní kreativci

0 Vašich komentářů:

Okomentovat