pondělí 28. července 2008

Hiram Bullock zemřel

V pátek 25.7. zemřel ve věku 52 let jazz-funk-rockový kytarista Hiram Bullock.

Smutnou zprávu jsem se dozvěděl až dnes a překvapila mě. Hiram Bullock od ledna bojoval se zhoubným krčním nádorem, kterému v pátek podlehl.

Hirama Bullocka
jsem poznal až díky Monkey Business a druhému řadovému albu Save The Robots, jako vlastně možná většina posluchačů. (I zde zafungoval Roman Holý, který tak posunul moje hudební rozhledy.) Bohužel jsem se zatím seznámil s Hiramem jako se studiovým hráčem/hostem a jeho kytarová sóla znám pouze z desek Monkey Business, což je ostuda, ale jeho jméno mám na seznamu dalších střelců, ke kterým se chci poslechově postupně dostat.

Bullock se podílel i na albech Richarda Müllera, se kterým odehrál rovněž několik koncertů. RIP Hiram!

photo by HiramBullock.com

0 Vašich komentářů:

Okomentovat