středa 2. července 2008

Stav po prvním poločase

I přestože jsem tvrdý fotbalový antifanoušek, dovolil jsem si tento fotbalově znějící nadpis. I když je pravda, že kdyby kucííí opálení s komediemi na hlavách (prostě merunočutači) hráli dále, zvýšila by se mi čtenost tohoto nefotbalového příspěvku ještě víc... Ale tak proč si nepřihřát polívčičku i tak :-). Ale Euro je stejně už pryč, tak to nějakej hlubší smysl tak jako tak nemá :-).

Jsem známý toť bilancátor :-). Hodnotitel (ne)podařených skutků a tak proč si po půl roce letošního trošku nezavzpomínat, co se mi povedlo a co již méně. Taková hra (nejen) čísel :-).

Za první půlrok jsem stihnul deset živých koncertů (jeden lepší než druhý!), koupil jsem si 15 originálních kompaktů (jazzové či funkové pecky). Pokusil jsem se o dva vztahy a troufám si říct, že jsem se snažil... Nevyšlo to. Zvlášť v tom druhém případě mě to mrzí moc... Škoda. Od 1. ledna jsem stihnul vypít přes 271 piv (statistiky powered by Beerborec.cz; s Pavlem chceme do konce roku udělal 500 vypitých piv, to snad dáme v pohodě). Nenajezdil jsem ani jeden jediný kilometr na kole. Dvakrát jsem byl v zoo, jednou v botanický. Vyfotil jsem celkem 3634 fotek z nichž se na webu prozatím objevilo cca 1290 kusů. (Tady je třeba předeslat důležitou poznámku. Lidé s fotoaparátem se dělí primárně na dvě skupiny. Skupina A – to jsou ti, co fotí. A početnější skupina B – to jsou ti, co jen mačkají spoušť. Řadím se do béčka.)

Vypotil jsem na starém blogu cca 40 článků, poslal jsem přes 170 soukromých mailů a přes 270 pracovních. Udělal jsem osm zkoušek s průměrem 2,06. (Jedna mi bohužel zbyla na září.) Po několika letech se mi podařilo vyplodit již finální definici ideální – takřka doživotní – partnerky (více již brzy). Párkrát jsem se solidně ožral... :-).

Jaké články na zdejším novém blogu chystám? Určitě jeden velký shrnující, co jsme zažili během čtyř dnů kontinuálního popíjení. Článek, ve kterém velkohubě představím finální definici ideální partnerky, kterou jsme s Pavlem tvořili v uplynulých restauračních návštěvách, zamyšlení nad letním semestrem, článek o osudových micinách... nebo videočlánky s tématikou vaření :-). I přesto, že začala na internetu okurková sezóna, tak se budu snažit být i přesto aktivním uživatelem internetu, který tvoří jeho obsah (a ne jen ho tupě konzumuje) a nepodlehnout okurkám. Aspoň ne nakládačkám.

Půlrok v číslech – přehledné shrnutí:

10 živých koncertů jsem zažil (jeden lepší než druhý!)
15 originálních kompaktů
2 vážné (marné) pokusy o vztah
271 vypitých piv
3634 vyfocených fotek (z nichž se na webu prozatím objevilo cca 1290 kusů)
8 mrdnutých zkoušek s průměrem 2,06
170 poslaných soukromých e-mailů
267 pracovních odelsaných e-mailů
0 km na kole naježděno :-)
40 vydaných článků na starém blogu
2 návštěvy zoo
1 návštěva botanické zahrady

Je to hodně nebo málo?

relevantní odkazy:

Fotky z akcí | Starý blog

0 Vašich komentářů:

Okomentovat