neděle 13. července 2008

Můj pracovní stůl

Prázdniny v plném proudu a můj pracovní stůl doma ve skoro plném obložení. Obložení fatálně důležitými prázdninovými předměty. Koneckonců teorie sektorů na desce pracovního stolu se dá různě lehce modifikovat. Proto máte jedinečou příležitost seznámit se s deskou mého pracovního stolu.

I můj stůl by se dal rozdělit do sektorů. Akorát když se teď dívám na fotografie, tak sektory se různě prolínají a ne vždy mají fixní místo, proto jsem na fotkách na stole spíše značil jednotlivá stanoviště. Základními plošnými jednotkami na mém stole jsou tedy stanoviště. Před samotnými popisem stanovišť bych rád upozornil, že jsem nic nearanžoval, nepřinášel na stůl, pouze jsem vzal digitální fotoaparát a začal jsem fotit.

První detail:

Stanoviště 1 - Každý český funker by měl mít někde vítězoslavně vyvěšenou fotku s nějakou českou hudební funkovou ikonou. Zde příklad za všechny: před léty s Romanem Holým.

Stanoviště 2 - Někdo má poháry z přespoláků, šachových mistrovství republiky, zeměpisných olympiád... Svoji sošku Zlatého kozla jsem dostal na svém maturitním plese... Bohužel si již nevzpomínám, za co.

Stanoviště 3 - Pozůstatek z doby, kdy jsem se učil na makro2 a svačil piškoty. Dojím je v srpnu, až se zase začnu učit.

Stanoiště 4 - Můj oblíbený píčifuk. Mexx Ice Touch alias Památka na expřítelkyni... Mimochodem na dně už jsou jen tak dva milimetry... Děvčata?! Potřebuju novej :-D!

Stanoviště 5 - Kupička nových cédéček, které musím překopírovat do počítače a zatím jsem se k tomu moc nedostal. Některá začínám naposlouchávat. A třeba s albem Soundsystem od Hancocka to nebude jednoduché naposlouchávání. Náročné album.

Mimo stanoviště na fotografii dále: dvdčka se zálohou, myš, R61, pravá reprobedna, sluchátka, svíčka (hmmm, tekutý vosk, kostelní svíčky, mazut... Patriku???), rozcestníček, zápisky z makra2, lístky z koncertů.

Druhý detail:


Stanoviště 6 - Šuplík s minidisky. Jó, kde jsou ty časy, kdy si Sony myslela, že MiniDisc spasí svět... V roce 2000, kdy jsem si ho pořídil, se empétrojky teprve rozjížděly, MiniDisc byl takřka pohřben, ale pro mé v té době to byla jediná nekonvenční smysluplná cesta, kudy se vydat.

Stanoviště 7 - Horní šuplík. Primárně určen na psací potřeby. S rozvojem elektroniky a počítačů ubylo psacích potřeb. Na jejich místo nyní odkládám pivní zátky. Cíl je jasný: naplnit celý šuplík :-).

Stanoviště 8 - Relikvie z dob, kdy jsem se učil na zápočet z italštiny. Krásně jsem si audio CD s výukou italštiny nahrál do počítače a tím to skončilo :-).

Stanoviště 9 - Povšimněte si švýcarského skládacího nože Victorinox, který je otevřen v pohotovostní poloze... To kdyby se v okolí náhodou objevil zavřený lahváč :-).

Stanoviště 10 - Prázdný Svijanský Kníže (13ka)...

Stanoviště 11 - Nic se neděje... Svijanský Máz (11ka) je připraven v plné polní... Začíná koketovat se švýcarským skládacím nožíkem Victorinox ze stanoviště 9...

Mimo stanoviště na fotografii dále: propisovačka, sestřina kalkulačka, poslední číslo motoristického časopisu Automobil revue (aneb jaké přibližovadlo si koupím tento měsíc), izolepa, nůžky, baterky, akumulátor, zvýrazňovače, fixy, pastelky, lepidlo, ventil od radiátoru, guma, sirky, ketlovací kleštičky, pravítko.

Třetí detail:

Stanoviště 12 - Cvičebnice makroekonomie, zápisky makra2. Pozůstatek z doby, kdy jsem se učil na zkoušku. Chtěl jsem kupičku ze stanoviště odklidit, aby na její místo mohlo být umístěno něco smysluplnějšího (Svijanský Kníže například), ale vzhledem k tomu, že jdu v září znova, studijní kupka zůstane na svém stanovišti. Momentálně slouží jako podklad pro kompatky z detašovaného stanoviště 13 (viz níže).

Stanoviště 13 - Kompatky - ne již nejnovější v mé diskografii , které však ale stále poslouchám, a ke kterým se vracím.

Stanoviště 14 - Důležitá fotografie s mými doživotními kamarády. Zcela logicky je na velmi důležitém místě. Hned vedle fotky s Romanem Holým :-).

Stanoviště 15 - Je neděle, nepracuji, ale píšu něco na blog na nové adrese. To zas bude úchylárna...

Mimo stanoviště na fotografii dále: moje kalkulačka, flashka (nikoliv flaška - ta je na jiných fotografiích), levá reprobedna, plážové křesélko pro komunikátor, rámeček na fotografii případné přítelkyně (v tuto chvíli neobsazený), kakt, lihový fix, krytka na flashku, zaskledný lupen, R61.

A co vy? Co se momentálně nachazí na vašich psacích stolech? Směle napište do komentářů :-).

3 komentáře:

  1. Co říci..luxus článek k jak jinak než exkluzivnímu pracovnímu stolu:o)téměř co prvek to unikát;)a tvá ouldskůl fotka s Romčou:)to nej:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé jsem se nepodesal:)PW;)

    OdpovědětVymazat
  3. 4 PW: Díky díky. Zdravím pana svíčkového Patrika :-D.

    OdpovědětVymazat